teman2....

Tuesday, March 25, 2014

Al fatihah n takziah utk MH370

As salam sume kwn2....


hari ni terasa sayu je... kalau lah betul seperti yg PM katakan kt sidang media khas mlm td... cuma doa mengiringi mereka, semoga dipermudahkan dijumpai kapal malang itu bersama semua mangsa n anak kapal nya di dasar lautan hindi... Semoga kita dijauhkan dr segala anasir2 jahat di luar sana... sama2 lah kita berdoa...


sampaikan aku tak blh tido terkenangkan hal ini... dkt kul 1 baru blh tido

dpt dr instag noradanish.... sedih nyer

iringi Al fatihah utk mereka...


7 comments:

UmmuAidan-Arissa said...

Alfatihah..
memang sedih sangat..
tp akak sebenarnya agak jugaklah yg MH370 tuh somewhere kat lautan hindi drp info australia govt. kan..tp yg smalam news kira confirmlah

Kakzakie said...

Begitulah pengakhirannya yg begitu tragis sedih dan sayu pada semua..

norhidana miswan said...

k Ummuaidan- aah kan kak, walaupun pedih kene terima hakikat itu yg sudah tertulis

k Zakie- betul tuh kak,walaupun sedih tp lega akhirnya dpt jumpa kt mana kedudukan nyer

Tihara said...

Akak pun terlelap dalam pkul 1 pagi..
Salam takziah dan al fatihah kepada yang muslim..

hainom OKje said...

Sayunya kata kata ND tu....
ALFATIHAH untuk mereka....

lizz said...

tiapkali teringat mh370..sedih betul begitu pengakhirannyer..tak sangka tragedi ni terjadi kat pesawat kita...
takziah untuk keluarga mangsa...

Ibu Lala said...

Kesian kan. Tak dapat nak ungkap dgn kata kata.