teman2....

Friday, March 21, 2014

4kuntum je

As salam sume kwn2,



maaf ye kwn2... ntry udah petang ni...

mule2 ada 2kuntum pastu gigih mlm td tambah 2 kuntum lg... bile lah dpt penuh agaknyer... kemalasan yg melampau2
p/s: alhamdulillah skrg nih hujan je, sejuk je rasa tak panas mcm selalu

14 comments:

hainom OKje said...

Sekarang ni mmg pesen macam ni ke Dana? Patut pun okje tgk cik puan azliejah buat macam tu ..nk tempek kat baju gamaknya

nurbijen said...

rajin dana jahit sikit2... tak lama penuh subur ka bunga2 tu...

Dee said...

cantiknya dana..berkenan lak dee tgk..

lizz said...

hamboi cute sangat nih...bungat tu yang comey...sama la kitew tengah gigih buat bunga tu jugek nampak cam senang tapi lenguh jugek tangannyer membuat mende alah ni kan dana...

Cho Zila said...

4 kuntumpun.. ko ada(ditujukan tuk akaklertu)... oklertu tak nampak berat ngat...

aizamia3 said...

Sekarang tengok kat baju pengantin pun ada bunga2 timbul.. eemm.. macam kenduri adik ipar baru2 ni.. ;)

norhidana miswan said...

k Hainom- heheh aah kot kak,nk beli rasa mcm mhl baik bt sndiri

k Nurbijen- susah nk ckp rajin tuh kak, kadang tak bt apa tp mls gk

k Dee- apa kata akak try bt utk baju raya akak thn nih, msti meletops

Lizz- yg lecehnyer sbb nk gunting n bkr ngn lilin tuh lizz

norhidana miswan said...

k Chozila- hehehe tp itu mimpi nk tambah bg lebat tuh kak, baru nmpak cam tmn bunge heheheh

k Aizamia- itulah, dulu masa jd pantin tak dan kak, itu psl nk bt tuh

ros_reeza said...

comel je bunga tu kak!

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...
This comment has been removed by a blog administrator.
norhidana miswan said...

Ros-reeza- biar bunga comei baru akak nmpak comei gk kan dik

BABY- thanks sbb sudi share,....

Kakzakie said...

Kalau letak penuh bahagian bawah baju pun cantik kan Dana. Kakak ada buat tapi letak kat tudung adik...

norhidana miswan said...

k Zakie- cantik kak tp nk membuatnyer tuh yg malas hehehe... renyah skit nk bt kan bunga nih

UmmuAidan-Arissa said...

kalau letak gini kat baju kurung anak2 kecik pun comel gak kan dana..akak nak buat tuk arissa lah nanti..:)