teman2....

Thursday, March 20, 2014

photo diary opis mama

As salam sume kwn2,

salam hari kamis yek, muahaha hari ni bt keje ngn rilex je sbb bos cuti arini ngn esok... muahahha
beria cari gambar utk bt ntry nih tau, nampak sgt mmg dh takde sgt gambar kan aku nih hahahhah... ok lah kali nih nyer photo diary tema nyer opis mama.... segala menda yg ada dlm opis aku nih, tp msh ada yg kurang lg sebenarneyr...
cite psl opis aku lah ek... boleh kan, mestilah boleh... ni ntry aku yg punye.... nyeh3




ni dinner semalam... spageti bolognise simple nih aiyan pun suke mkn sampai bertambah2

kenangan 1st time msk keje gomen... pn Zana nordin ngn pn Lieya latif sile lah cari korang yg mana 1... 

ni lah pemandangan tepi tingkap opis ku... nampak hijau je kan nyeh3... 

hp nokia nih mmg setia betul ngn aku, pastu aku wajib bukak radio tiap2 hari... sunyi ooo duk sorang dlm blik nih

konon2 nk ceria.... korang ada kalendar kuda cam aku jugak tak? hehehhe

aku ada 2 beg doremon, yg hijau aku tinggal kt opis, yg bunga2 tuh wajib ada dlm henbeg aku



isi beg hijau... brg2 makeup aku... campur2 sume brand ada yg penting sesuai ngn kulit aku... 

beg kedua nih bt isi ubat2 aku, termasuk pad sekali heheheh... 


pastu di waktu lapang.... kite bt bunga manik nih yek... tp asik lah tergendala je

p/s: tak sabar nk tunggu minggu dpn, mintak2 lah edy ngn maktek dpt kebenaran utk cuti 28hb... tak sbr nk balik kg

16 comments:

UmmuAidan-Arissa said...

Nampak nyaman dan selesa jer opis dana.tambah2 ngan suasana kehijauan tuh..eceh..
pandai jugak dana buat manik2 kan...kalu akak mmg takder senilah..hehe

Cho Zila said...

der asam jugakan.. yang botol tutup munge2tukan..
ku lihat hijau hijau.. baruler tenang...

norhidana miswan said...

k Ummuaidan-mcm nyaman tp tak sgt lah kak hehehe... bt manik selalu kt baju utk bunga2 nih baru belajar2 kak

k Chozila- betul2 tuh kak...itu je pokok yg senang hdp kak hehehhe

emy pokden said...

ada pun gambar yek..bunga2 tu nak wat apa beb???

norhidana miswan said...

Emy- heheheh itu belum nk di pikirkan... tp nk bt bunge hiasan kt umah kot

NM03 said...

kau tak nak datang opis aku lagi ker

NEKCIK said...

terkonang lak masa nekcik jadi penjawat awam selama 28 tahun..meja nekciklah penuh ngan segala sampah sarap!!
macam kedai stationary diorang kata!!

mamyharraz said...

sesekali rindu bertandang zaman keje kitee bila tgk foto dana ni hehe.

norhidana miswan said...

k NM03- hahahah ada mkn2 boleh la jemput kak

Nekcik- hahaha skrg nih lg best nekcik duk umah lepak2,...

MamyHarraz- hehehe meh2 melawat org keje, kadang bosan gk keje msti best kalu dpt duk umah lepak2

Kakzakie said...

Dah terlanur manik kat rumah banyak ye Dana buat bunga pulak sekarang. Kakak tak pernah buat lagi.. nampak cantiklah:)

aizamia3 said...

bila dah dok sorang kenalah buat sesuatu agar suasana dalam bilik tu ceria.. ;)
bunga manik tu nak guna untuk apa ek..?

mama aryan said...

nyaman je hijau2 gitu, tempat saya ni bersepah dgn kertas..hahaha nak susun pun susah

norhidana miswan said...

k Zakie- hehehe saja cube2 tgk mcm jd lak, itu yg teruskan

k Aizamia- betul2 tuh kak... itu lum tau lg nk jadikan apa bunga manik tuh kak

mama Aryan- atas meja pun sepah2 gk, lagi2 time banyak keje

hainom OKje said...

Lama tak makan spaghetti.....belum teringin.....
Rajinnya Dana ni memanik ek

lizz said...

dinner dia sedapnyer...*telan ailio
waa sekali ngan lieya latif yer..kecik sangat gambonyer tak nampak...
tenang jek sebab ader pokok2 tu segor jek rasa...
beg doraemon pun ader...mesti segala benda ader dalam tu..dorayaki ader tak..hehe

Ibu Lala said...

Seronoknya kalau boss cuti. Bebas. Boss akk tu ssh betul nk cuti. Ada memanjng..