teman2....

Wednesday, March 5, 2014

WW antu bedak sejuk

as salam sume kwn2...

musim pns nih, aiyan senang kuar ruam, n dia mmg tak serasi ngn segala krim2 moden nih... tp ngam sgt ngn bedak sejuk tradisional betul kan hehehe

ni gambar mlm td... ruam dia area belakang bdn ngn leher tuh... mlm nk tido baru pakai baju itu pun baju lubang2

p/s: skrg nih naper lah rasa nk mkn pedas2 je... tp pastu mule lah prt meragam

11 comments:

Kakzakie said...

Suka aje Ayyan ye kena tepek putih macam itu:)

norhidana miswan said...

k Zakie- dia kadang redho je kak... demi kesenangan dia

cheqna said...

terasa dapat merasainya sejuknya pabila bedak sejuk ditepek ke muka ini hihihi

Tihara said...

seronok aiyan pakai bedak sejuk ey,
jaga2 makan pedas tu dana :)

Cho Zila said...

macam tepung gomak ha,,, ha... kalau anak sedara sayatu takat Alamanda lepas pakai bedak sejuk

UmmuAidan-Arissa said...

takutnya acik tgk antu bedak sejuk kecik nie...hehehe..
betul tuh dana kalau panas mmg anak2 kecik senang kena ruam..arissa pun byk jgk tuh..

hainom OKje said...

baguslah Ayyan ngam pakai bedak sejuk... cost dia pun murah Dana...tak pening kepala nak beli cream yg mahal mahal tu...

norhidana miswan said...

Cheqna- itulah kan,zmn pns2 gini kan best pakai bedak sejuk

k Tihara- itulah kalu tak dia menggaru je kak

k CHozila- hahaha... masa kite mule2 sapu kan tak nmpak sgt, bile dh kering baru nmpak putih sana sini...

k Ummuaidan- aah kan kak,pastu mlm msti pakai baju lubang2

nn lylyn said...

calit sane sini =)

norhidana miswan said...

k Hainom- aah kak, tp kite lah yg sana sini putih

Nn Lylyn- hehehe itu mama dia suke, dia lah rela hati je

Mimi Azirah said...

Bedak sejuk jugak terbaik