teman2....

Tuesday, March 11, 2014

baju upin ipin

as salam sume kwn2,

selamat hari selasa, walaupun bos takde tp keje still jgk banyak... mencik betul lah...

pg td pegi keje edy antar sbb dia cuti arini, hantar mil aku pg HKL utk checkup n utk bt kemo... moga semua berjln lancar n mil blh bt kemo harini... asik pospont je, sian lak kt mil aku...

aiyan nih aku n makngah suke bg dia tgk katun tp tak semua katun, yg ganas2 tak bg sgt tgk. lg pun kt resaksa dia tkt hehehe... jd nyer bt tgk upin ipin, high5, pada zmn dahulu, mickey mouse n beberapa katun lg lah yg takde resakse hehehe...
dek kerana hari2 tgk sampai dia dh hafal dh lah cite2 tuh sume, sampai kan ada 1hari tu kami pg psr mlm... laju je jln msk kedai jual2 baju tshirt tuh... siap dtg cium lg baju tuh, rupe2nye ada gambar upin ipin hehehe...

mama suruh posing sbb nk amik gambar tp tgk gaya mcm org meneran

muke takde perasaan... heheh geram betui lah... masa nih kami nk pg bfast kt kedai mamak

takmo duk belakang ngn makngah nk duk dpn jgk... geram nengok rambut kenteng nih

kt umah sibuk bt main tong hitam utk isi air kt umah... sediakan 4tong air utk kegunaa 2 hari


p/s: hati masih lagi rasa gundah gulana selagi mh370 lum ditemuai...

13 comments:

Pokok Manggis Depan Rumah said...

Ensemnya abg pakai baju upin dan ipin. :-)

norhidana miswan said...

PMDR- ensem2... kalu bwk pg pasar jumpa lg abis la kene pau lg ngn dia...

Daddy Ziyyad said...

baju & seluar Upin Ipin tu, anak saya pun ada..sebijik! hahaha

lizz said...

ayyan encem la..pakai baju upin ipin...macam baju Harimau malaya pulak designyer..
Ayyan baru potong rambut ker Dana?

Kakzakie said...

T-Shirt upin-ipin anak-anak memang suka Dana..

Mimi Azirah said...

Bidak memg suke kalo pe je berkaitan upin ipin kan kak

MaDiHaA a.k.a Ratna said...

budak2 memang suka sgtla kalau dpt baju upin ipin ni..

p/s: dana.. tong hitam tu dana beli tong mmg utk simpan air atau tong utk sampah? akak ada dgr baru ni tauke kedai ada ckp kat customer.. kalau tong utk sampah.. tak sesuai simpan air utk minuman.. utk buat mandi & cuci2 boleh.. kalau utk minum tak sesuai mgkin ada chemical ke apa tah.. tp yg memang utk simpan air.. dorang guna material/plastik yg mmg khas & selamat... sebab tu harganya mahal sikit dr tong sampah tu.. wallahualam..

mama aryan said...

minat upin ipin ye aiyan...betul3

Cho Zila said...

upin ipin kartun yang baikkan... tapi baju dayyanni cantikler cam jersipun derkan..

Papa Mifz said...

Mifz sekarang dah tak berapa suka tengok Upin dan Ipin...huhu

Ibu Lala said...

Cewah cewh. Bangga dapat baju upin ipin ye

UmmuAidan-Arissa said...

mmg bergayalah ayyan ngan baju upin ipin tuh..:)

hainom OKje said...

Kira peminat upin dan ipinlah ni yeh... hehe...sure suka dpt pakai baju kartun tu....Tp mmg betul Dana...jangan bagi tgk kartun yg ganas ganas