Wednesday, August 12, 2020

PROJEK BARU

 Assalamualaikum semua,

Sekarang aku tengah rajinkan diri dengan projek baru, projek mask extender manik. Jual murah-murah je dengan kawan-kawan, semua ini bermula bila seorang kawan pejabat minta buatkan untuk anaknya, lepas tu ada yang lain nak juga. Lepas tu semakin ada permintaan, itu yang rajinkan diri. Sambil mengisi masa lapang, teringin juga buat giveaway dengan kawan-kawan blog tapi tunggu cukup stok extender dulu heheheh.

Ini semalam yang aku tunjuk kat kawan pejabat tu, dia ambil tiga dari di atas ni

aku tambah yang ini selepas itu.. 3 sudah di lamar orang 

semakin gigih buat malam tadi, bila ada beberapa kawan yang nak juga

hasil kegigihan malam tadi dapat 6 dan tambah 1 lagi semalam tu

sudah di lamar orang pagi tadi...

packing gini lah konon nya

pagi tadi sampai pejabat awal, sempat lah buat ini pun dah di lamar orang


lamaran orang, ramai yang suka ada bunga reben pink tu

ramai yang minat kuning, kene buat lagi kuning dan biru 


18 comments:

  1. Dana...kalau pic kt entri akak kt luar rumah tu anak2 yg tlg snapkan..
    Tu yg bayam brazil selalu jadi prop

    ReplyDelete
    Replies
    1. ohhh ingatkan akak yang ambil gambar heheheh

      Delete
  2. Ada rezeki buat mask extender untuk kawan.

    ReplyDelete
  3. comelnya..semoga dimurahkan rezeki akak :)

    ReplyDelete
  4. Berbakat! Semoga bisnes maju terus ;)

    ReplyDelete
  5. cantik semuanya rajin usahamureh rezeki

    ReplyDelete
  6. Good morning, how are you? I'm Brazilian and I'm looking for new followers for my blog. New friends are also welcome.

    https://viagenspelobrasilerio.blogspot.com/?m=1

    ReplyDelete
  7. cantik-cantiknya. budak-buadk perempuan memang suka aksesori macam tu. nampak berseri kan walaupon tak nampak muka sebab pakai mask. dah boleh lawan extender emas pulut dakap ni.

    ReplyDelete
  8. Bisnes musim COVID...terbaik Dana! Rajin.

    ReplyDelete
  9. Lawanya dana... nak buat juga
    .tp kedai jahit kat sini tak bg masuk
    Suruh pilih dr luar...tak syok langsung

    ReplyDelete
  10. eehh cantik dan cumilnya. kreatif kau Dana.

    ReplyDelete

sila tinggalkan jejak,jangan memalu ye...