Saturday, August 1, 2020

SELAMAT HARI RAYA AIDIL ADHA

Assalamualaikum semua,

Salam aidil adha semua kawan-kawan, dari rabu niat nak up entry tapi tak terbuat-buat. Sampai dah masuk raua ke 2, kami di kerteh lagi insyallah esok baru balik selangor. Hari ini nak beraya ke dungun dan paka je.

Ingat ya kawan-kawan, hari ini bermulanya wajib pemakaian pelitup muka di tempat awam. Pastikan sentiasa ada pelitup muka dalam beg tu.

Nasi impit dan rendang daging, nasi minyak gulai ayam

Ada juga nasi dagang dan gulai ikan aye

Lepas makan pagi salam-salam kami ke pantai kertih bergambarla 

Masa ni awal lagi sejuk je, best layan angin laut... 

welfie jelah kita, heheheh

Macam-macam gaya kita ye

Sesekali gambar berdua-dua an

Nasib dia tak perasan ada bekas bedak kat baju tu heheheh
Dia mana boleh tengok mama papa gambar berdua mesti datang menyelit

Best layan angin tepi pantai ni... terubat rindu dengan pantai

16 comments:

  1. Wah bestnya menu dana... Hehe... Selamat hari raya aidiladha!!!

    ReplyDelete
  2. SALAM AIDILADHA DANA N FMLI WOW BERAYA DI PASIRAN PANTAI

    ReplyDelete
  3. Selamat hari raya Aidil Adha.

    ReplyDelete
  4. selamat hari raya aidil adha jugak kak.. sedap pulak tengok menu nasi minyak tu.. nyum nyumm..

    ReplyDelete
  5. Salam Aidiladha
    Semoga amalan kita diterima

    ReplyDelete
  6. Selamat hari raya Aidil Adha ..jaga diri dan semoga semuanya dalam keadaan baik-baik sahaja

    ReplyDelete
  7. salam aidiladha dana..sesekali berdua apasalahnya kan...happy family : )bila nak mai Semenyih pula

    ReplyDelete
  8. Selamat hari raya aidiladha sis Dana.

    ReplyDelete
  9. selamat hari raya buat akak dan keluarga...

    ReplyDelete
  10. Selamat hari raya aidiladha Dana..

    ReplyDelete

sila tinggalkan jejak,jangan memalu ye...