Monday, August 24, 2020

SELAMAT DATANG ORANG BARU



Assalamualaikum semua,

Awal bulan hari itu aku ada tukar plan celcom baru, sebelum ini aku ambil plan Pakej Penjawat Awam bulanan RM 88 untuk 40GB lepastu aku upgrade ke plan RM148 untuk 80GB dan dapat 1 handphone OPPO A92 percuma. Aku tak nak pakai OPPO tu jadi aku jual dengan kawan pejabat RM1000 tambah beberapa ratus dan aku beli handphone Samsung A71 yang aku idamkan. 

Disebabkan aku suka ambil gambar, jadi aku pilih yang ada kamera yang cun gambarnya. Jadi selamat datang pada orang baru... 

masa ini baru usha nak warna mana

warna yang dia ada tak cun, tapi aku pilihla kelabu ini hehehhe... 

ini handphone lama... samsung A7 2018

warna dia cun... cantik sangat lah di mataku , lepas ini dia akan jadi milik Edy hehehhe

19 comments:

  1. Bestnya hp baru Dana.. mesti cantik tangkap gambar tu..:)
    Rindu kat si kecik tu..nasib sllu tgk kt FB ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. entah la, jenis tak reti sgt amik gambo... asal boleh je konon nya

      Delete
  2. Telefon lama pun nampak baru.
    Apapun selamat menggunakan telefon baru.

    ReplyDelete
    Replies
    1. telefon lama dijaga elok itu pasal cantik lagi heheheh

      Delete
  3. Geng la kita Dana...Samsung!
    Makin seronok snap gamba itu ini kan..hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. itulah kak, Edy paham bebeno bininya nak beli hp bukan tengok apa... dia tengok berapa mp kamera nya heheheh

      Delete
  4. wahhhhh Dana, banyak lah boleh hasilkan gambr cun-cun pas ni kan :)

    ReplyDelete
  5. Replies
    1. hehehe tapi sama lbh kurang dgn hp lama cuma amik gambar cun sikit lah kot

      Delete
  6. Tahniah
    Nampak canggun (cantik+anggun+cun)

    ReplyDelete
  7. Uii fon baruuuu... Nice untuk gambar ni..

    ReplyDelete
    Replies
    1. aah, jenis pantang nampak kamera... itu Edy kata entah dalam berapa bulan dah 10k gambar rasanya

      Delete
  8. Wahhhh ayyan ada adik baru hahaha

    ReplyDelete
  9. Seronok dapat phone baru. Teringin nak upgrade phone baru tapi itulah bajet belum mengizinkan lagi. pasni gambar lagi lawa kak :)

    ReplyDelete
  10. ahkak sukak amek gambar..
    hari2 amek gambar., hehehe

    ReplyDelete
  11. HALO


    Jika Anda seorang pebisnis / wanita atau pegawai pemerintah, dan Anda ingin mandiri secara finansial dan mengembangkan bisnis Anda, inilah kesempatan Anda, kami menyediakan semua jenis pinjaman jangka panjang dan pendek, proses kami sangat sederhana dan mudah semua. dapat melamar, Anda tidak boleh terus menjadi tanggung jawab keuangan kepada siapa pun, hari ini Anda dapat memutuskan untuk memiliki kebebasan finansial Anda sendiri dan kehidupan yang lebih baik untuk diri sendiri dan keluarga Anda, kami sangat bersedia memberikan pinjaman pilihan Anda, terlepas dari jumlah yang Anda butuhkan, kami akan menyediakannya untuk Anda. Jangan duduk diam melihat orang lain membuat kemajuan finansial, jika Anda ingin pinjaman ditambahkan ke modal Anda atau memulai bisnis Anda sendiri, ini adalah kesempatan Anda untuk menghubungi kami hari ini.



    Perusahaan: CREDIT FINANCIAL GROUP
    Email: (creditfinancialgroup01@gmail.com)
    WHATSAPP> +447480724786

    ReplyDelete

sila tinggalkan jejak,jangan memalu ye...