Wednesday, August 21, 2019

apa kah pilihan anda?

As salam semua kwn2,

Aku nk tanya korang, korang suka potong ketupat mini ni mcmne? 
Suka pilih yg belah kiri atau kanan?

Dulu aku suka potong + mcm belah kiri, tp aku tak suka bila nasi tu akan terselit kt hujung tu
Skrg aku suka potong X mcm belah kanan tu, mudah masa nk kuarkan nasi, tak terselit... 

Jadi,apakah pilihan kwn2... sila habaq 😁

tengok nasi impit ni , rasa mcm nk masak mkn ngn kuah kcg or serunding lak

16 comments:

Kisah Tatie said...

selalu potong cara belah kiri

adianiez AIDA said...

aida da bertahun2 potong ketupat tiga segi.
senang nak keluar kan nyer, dana.
tak bazir.
dan cantik je semua ketupat keluar dari plastik :)

norhidana said...

Kisah Tatie- mmg org biasa ngn cara tuh

Aida- kan... belah kanan tu mmg lagi mudah kan, kalau budak2 pun mudah nk kuarkan...

Sis Lin said...

Sis potong sebelah kiri tu haaaa

paridah said...

potong macamana pun ok je asal muat masuk ke mulut heh..heh..

hayati suki said...

mana-aman pun boleh,,janji kuah kacang tu sedap..hehe

Tuan Hanafi said...

dua dua boleh..

yang penting senang nak masukkan dalam mulut

saya suka jenis yang belahan X tu

Warisan Petani said...

Potong tiga segi supaya mudah dikeluarkan

norhidana said...

Sis Lin- eheheh mmg org biasa potong ikut belah kiri

k Paridah- hehhe betul tu PI, cuma dana ni kdg bila terselit tu rasa geram hehehe

Hayati- hehehe betul2

TuanHanafi- betul tuh, tp belah kiri tu syg yg terselit tuh

Sha Mohamed said...

selalu potong bentuk 4 segi tu.. Nanti nak cuba bentuk x tu lah.. nampak lebih mudah nasi impit tu dikeluarkan..

Ujie Othman said...

akak potong bentuk X sbb lebih menarik..hehe

Sheila Arshad said...

suka yg belah kiri sebab dia petak2..

mamapp said...

Sedapnya makan dgn rendang atau serunding kan

hasliynda umairah beauty said...

potong 4 segi je biasanya
hihi

Sunah Sakura said...

dedua...tapi macam cantik lagi yang belah kanan tu ekkk

Cik Itah said...

ikut belah kanan