teman2....

Thursday, June 22, 2017

selamat hari raya kwn2

as salam semua kwn2,


harini last keje sebelum balik kampung, tp dugaan dtg tanpa di duga

Semalam ptg kene gerimis, terus lah selsema, batuk rasa nk demam semua ada nih.

Td dh bgtau boss nk halfday, nk pi kenek dh tak larat dh...


Akhir kata

SELAMAT HARI RAYA KWN2

MOHON MAAF ZAHIR DAN BATIN

MOGA SEGALA TERKASAR BAHASA, TERSALAH GURAU

DI MAAFKAN YE

berhati2 drive balik kg ye kwn2...
insyallah jumpa lg nnti 9 syawal

selamat hari raya dari kami sekeluarga

19 comments:

Mommy Cici said...

Selamat Hari Raya kak. semoga perjalanan dipermudahkan and enjoy hari raya yeee

aryan azra said...

Moga cepat sihat dana, dugaan sebelum raya ya. InshaAllah esok lusa sembuh dah tu.

Selamat hari raya dan, moga selamat pergi dan balik dari kampung. Akak juga minta maaf andai ada tersalah kata dan terlebih gurau senda sepanjang kita berkawan dialam maya ni.

Mimi Azirah said...

Selamat hari raya kak

Ainniah Zulkefli said...

selamat hari raya kak. semoga cepat sihat raya nak dekat dah ni. makan ubat banyakkan rehat ya kak. 😊

Adam said...

Hati2 di jalan raya.

nadhie wueen said...

Owh kesian pulak time2 macam ni lah nak selsema demam. macam sama je kita. harap2 taj jadilah demam tu. & moga sihat sepanjang musim perayaan ni. hihi

Azian Elias said...

Selamat menyambut hari raya Dana.
Balik kampung ye..

Amy Hilmirda Daud said...

Selamat hari raya Dana,
Maaf zahir batin.

lieyalatif said...

selamat hari raya maaf zahir batin beb.... aku minta maaf ye kalo ade terkasar bahase sepanjang kite kenal dlm blog nieh...ade komen2 buat terase ke ape ye.....hati2 dlm perjalanan di sepanjang raya....take care....

Saidina Affan menyusun kata
Tutur peri yang mulia
Maaf-bermaafan sesama kita
Di Aidilfitri yang mulia

Selamat Hari Raya Maaf Zahir Batin dari lieyalatif & co.


Hatta Beckham said...

selamat hari raya.. maaf zahir & batin ye..

NanyFadhly said...

Selamat Hari Raya Dana! Maaf zahir dan batin jika selama kite berblog ni ada komen atau entry yang tidak menyenangkan. Semoga kita berjumpa lagi di Ramadhan tahun hadapan dan seterusnya. Amin ya rabbal Alamin.

tiga lalat said...

selamat hariraya cikkak dana n family., hati2 dijlnraya., ;p

Ahmad Hasif said...

selamat hari raya aidilfitri.. :)

imm hassan said...

semoga cepat sembuh dana.. selamat hari raya juga untuk dana sekeluarga. :)

Adam said...

Selamat hari raya.
maaf kalau tersilap komen sebelum ni.

Norhayati Mohd Isa said...

Selamat hari raya aidilfitri maaf zahir batin buat dana sekeluarga..

raihanah said...

selamat hari raya kak

Mar Mansor said...

tak terlambat nak ucapkan selamat hari raya buat kak sekeluarga
JanjiKita

hainom OKje said...

Hakak sebelum puasa membawak ke puasa dah kena batuk selseme Dana.....
Tak perlah Dana itu tandanya Allah tak bagi minum ais haha