teman2....

Friday, June 16, 2017

Donat sira pedas mak nor

 as salam semua kwn2,

Ujung minggu lps adik yg kt kampung antar gambar nih, ya Allah sedapnya...

Ni donat siras pedas mak Nor, ssh nk jumpa kt mana2... sedap lembut gebu sira dia perkkkkh bt termimpi2...

Balik kg nnti nk request lah mak buatkan jgk



Rasa sekali compom nk berkali2

14 comments:

mamapp said...

Kat mana jual Tu. Rare nih

lieyalatif said...

sedapnye danaaaaa...dulu aku mase sekolah kat kelantan selalu mkn.... skrang susah nak dpt....dulu mase sekolah wajib beli...panas2 plak tu...dgn sambal pedas2 manis die....dana kalo ko balik mak ko buatkan...ko snapkan gambar2 resepi die ye...pastu snap care buat...ko up satu entry key...leh aku buat....

aryan azra said...

sedapnya tengok..akak tak pernah pulak makan donut sira macam nih, pestime tengok ni dana

norhidana miswan said...

Mamap- tak jual ni mak yg msk

Lieya- mak aku la rajin bt, dia kata bt donat biasa tp dia bt bulat2 tuh pastu sira tu yg spesel... aku ni tak reti sgt buat

k Aryan Azra- tryla kak.... msti anak2 akak suke pstu... sira tuh ada pds manis gitu

Mar Mansor said...

ala sedapnya..nak jugak..
JanjiKita

Amy Hilmirda Daud said...

nampak sedap tu dana, nanti sharelah resepi. Akak tak pernah rasa lagi .. heheh.

arzu magpin tu cer dana pergi kat sini https://arzuscarf.com/collections/pins-rings

NanyFadhly said...

Walaweiii....memang nampak sambal tu sangat sedap! Nany belum pernah jumpa lagi yang disira sebegini rupa. Selalu jumpa yang ada inti ajer kat dalam . Hehe..

Adam said...

First time tengok donut ni. Selalu tengok yg manis. Yg banyak gula

Sue Bee said...

Whoaa.. Belom penah try donat sira pedas. Yg biasa tgk mcm popia sira tu ada. Donat blom penah jumpa lagi, Dana

raihanah said...

tak pernah tengok lagi setakatni

tiga lalat said...

nmpk sedap jerr., ;p

Siqah Hussin said...

Sedapnya. Siqah tak pernah nampak lagi donut sira pedas camni.

Warisan Petani said...

Memang nampak sedap.
Mentelah lagi tengah lapo sekarang ni.

hainom OKje said...

Menarik ni ....jarang jumpa! Lebih kurang pau Malaysialah ek benda ni Dana. Cuma pau tu inti kan dlm.