teman2....

Monday, April 17, 2017

Menurun hantu selfie

as salam semua kwn2,

Salam isnin semua... 

Pg td dlm lif ada sorang abang nih kata kt aku, `bosan nya nk keje hari isnin`... aku gelak je, monday blues la katakan

Arini aku ceria2 je ,sbb tu apa yg kite pakai bt kite rasa hepi nk keje hhehehe,... 
Aku rasa warna ungu mmg bagi mood aku hepi hehehehe... 

Nk cite pasal anak bujang aku, di sebabkan aku rajin welfie ngn dia, skrg dh menurun kt dia.... 




video maktek amik dia tgh nk selfie


* alamak, videonya tk kuar lak... camne yek
video



gini lah rupe hasil selfie tu td

p/s: mcm tak caya je tinggal 2 minggu je majils si maktek nih... aku lak yg debar2 lbh

14 comments:

Mommy Cici said...

hahaha comelny... pandai betul selfie ni mesti selalu tengok akak la ye,

budak cepat belajar kan kak? apa kita buat ada je lah nak diikutnya

semua persiapan dah siap ke?

Kamsiah Yusoff said...

org yg suka selfie ni punya keyakinan diri yg tinggi sebenarnya..

tiga lalat said...

monday blues kan mkcik., hehe2

raihanah said...

menurun sapa ni. huuhu

norhidana miswan said...

MommyCici- pantang nmpak hp kite laju je dia....
persiapan alhamdulillah dh banyak jgk hampir setel rsanya

k Kamsiah- hahahah perasan yg tinggi kak

3 Lalat- takde blues nya, hepy apa

Raihanah- menurun mama nya lah

aryan azra said...

pandai dia selfie ye..ni menurun perangai mama dia la ni kan, rajin selfie hehehe

Cik Rose said...

Alahai... Pandai dah selfie.. Comel je cara dia... Mesti dok tengok mama selalu selfie. Tu yang dia mengikut. Hihi

Warisan Petani said...

'mak borik anak rintik'

norhidana miswan said...

k Aryan- kih3 itulah dia... malu

cik Rose- itulah dia.... menurun mama nya tuh

en WP- kih3... jln pun terkedek2

hainom OKje said...

Haha....mmg betullah ni ek, mak borek anak rintik. Yelah Dana, walau pun tak keje ada gak monday bluesnya tau. Mcm pagi tadi, bolehb pulak hakak sambung tido lepas Subuh

hainom OKje said...

Haha....mmg betullah ni ek, mak borek anak rintik. Yelah Dana, walau pun tak keje ada gak monday bluesnya tau. Mcm pagi tadi, bolehb pulak hakak sambung tido lepas Subuh

Inani Hazwani said...

Hahaha! Amboi Aiyan :)

Mrs Fuzy sweetsourleyra said...

budak2 sekarang ni kalau bukan kita rajin selfie pun diaorg tgk kat tv pun diikutnya..mcm anak akk si applepie ni..penuh gambar selfie dia..

Norhayati Mohd Isa said...

Hihihi comey ayyan..
Menurun sawan selfie dgn mama ye..