teman2....

Wednesday, October 5, 2016

WW bila sebakul


as salam semua kwn2,

Salam rabu semua.... 

Melipat baju mmg bkn kerja feveret.... kadang bt2 tak nampak sampai penuh sebakul... 
Kadang maktek or edy yg rajin melipat, aku... kadang lipat tp tgk tak surut2

ni lipatan penuh sebakul... tp kadang banyak lg


15 comments:

Atie Yusof said...

kalau sy, tunggu bakul penuh gedabak baru nak lipat.. haha

nurbijen said...

Baru sebakul tu Dana..
Rumah akak, ada tiga bakul yg belum berlipat...
Pejam mata jer tiap kali nampak bakul2 tu... hahaha

cheq da said...

Adat la dana...akak seminggu sekali baru lipat..hahaha

Kakzakie Purvit said...

Sebab itu jgn sesekali bertangguh memang berbukitlah jadinya.

Pokok Manggis Depan Rumah said...

Kalau tak sempat, hari cuti aje lipat kain. Tak pun malam-malam lipat sikit-sikit.

Jobdirumah Buat Duit said...

Sebakul nasih ok lagi akak.

OhPanduan said...

Alhamdulillah, berjaya juga melipatnya.

norhidana miswan said...

Atie- dh penuh dh tu... udahla bakul beso

k Nurbijen- huhuhu 3 bakul pengsan

Cheqda- kalu dana seminggu seklai baru lipat tak tau la jd gunung tinggi mana kak

k Zakie- heheheh betul tu kak, kalu tunggu sebakul penuh mmg mls

PMDR- klu tunggu hr cuti mau jd gunung everst dik oi

Jobdirumah- ok ye kamu kata dik oi

Ohpanduan- huhuhuhu tp ssh btl nk nyiapkan

Ican Mori said...

banyak sangat baju yang nak dilipat tu heee salam kenal ya Tempat wisata di Pontianak

Daddy Ziyyad said...

Makin banyak bakul, makin banyak lah lipatan nya...hahahaha

Warisan Petani said...

Wkmsalam.
Xpayah lipat dana.
Gantung aje dalam lemari.

Norhayati Mohd Isa said...

Akak pun sama dana..
Smlm baru habis sebakul..
Ada sebakul lagi menunggu huhuhu..

Qhaifa Nur said...

Sbb tu kena cepat2 lipat dana..
Klau dh mcm gunung..mulalah malas dtg

raihanah said...

alhamdulillah #yucanduit

hainom OKje said...

Kerja kerja melipat ni tak boleh buat bertangguh. Kang ada yg tak boleh buat kerja lain. Yelah kalau dah kain segunung haha....