teman2....

Thursday, October 20, 2016

photo diary makan2

 as salam semua kwn2,

salam khamis

arini kepala msh ting tong, idung msh sumbat lg....almaklum tido tak lena, tak sabar nk tunggu sabtu ahad blh la rilex kan skit kepala n badan yg tak berapa sihat nih.

Sepanjang minggu nih mmg aku rajin pulak masak.... kih3
tp masak yg senang2 jelah...




sarapan pagi sabtu... keuw tiaw grg ngn ns goreng bodo utk aiyan... 
lunch ahad tuh, masak sup burung puyuh je.... sampai ke mlm  lauk nih... aiyan pun suke mkn sup senang keje

isnin ada appointment aiyan kt IJN, suke dia dpt main kt playground nih... kami sampai pg takde org sgt

masa nih mmg dia sorang yg kongker lah


usha pulak mesin jual air ngn biskut nih... sbb ada biskut tiger feveret dia

masa ni dh lps timbang brt tinggal nk jumpa doktor je... 

papa suh berdiri tegak2 sbb nk amik gambar beg otomen dia

mlm kelmarin edy balik lwt, jd msk mehun sup sayur je lah mlm tuh

mlm smlm pi psr mlm... aku suke mkn cakoi cicah kuah kacang...sedap betul

kacang rebus yg sedap.... manis lain dr yg biasa kite beli tuh...
kalau beli nih sekilo mkn mcm tak sedar 



10 comments:

Mommy Cici said...

sonoknya Aryan main kat playground ye. monthly checkup ke kak?

lama dah tak makan kacang tu. syok buat nguyah sambil tengok tv

Inani Hazwani said...

Sedapnyaa kuey teow tuu :)

Kakzakie Purvit said...

Apa doktor kata tentang Aiyan selepas check-up tu Dana
Semoga semuanya baik-baiklah..

norhidana miswan said...

MommyCici- bkn monthly tp yearly chekup utk jantung dia...

Inani- heheheh kamu tu mmg antu kuey tiaaw ye

k Zakie- aduh lupe dana nk bgtau, alhamdulillah semua ok kak

Jobdirumah Buat Duit said...

Wah sedapnya makan-makan. Ada macam-macam juadah. Sedap nampak kacang tu akak.

Anonymous said...

Makan lah

raihanah said...

alhamdulillah semua ok ya. sedap2 semua tu dana

Atie Yusof said...

Rajin masak..sedap2 semua..hihi... suka Aiyan main2 kat playground tu...:)

Norhayati Mohd Isa said...

Kacang rebus tu yg akak hendak sangat Dana..
Dah lama tak makan :)

hainom OKje said...

Kuwey Teow tu Dana kalau buh togey banyak banyak mesti krup krap krup krap kan Dan. Sedapnya....

So macamana Ayyan? Semuanya OK Dana?