teman2....

Wednesday, July 20, 2016

WW kain oh kain....

as salam semua kwn2,

Salam rabu bersamaan 15 Syawal, ptt lah mlm2 tgk cantik je bulan terang mengambang dh tgh bln rupenya

Ini kejadian mlm td, rajinkan diri jgk sbb dh menggunung sebakul besar

Kerja yg kebanyakkan isteri tak berapa minat nk bt heheheh


mule dh lama baru dpt banyak nih sbb bt keje sambil nengok tv

bertimbun lahai... tu lum kira yg kt ampaian lg tuh... 

p/s: tak meriah nya sambutan raya jabatan thn nih

19 comments:

Kakzakie Purvit said...

Lipat baju ni tak boleh ditangguh Dana
Kalau bertangguh akan lagi letih dibuatnya

Kakak alhamdulillah sebab buat masa ini anak dara sulung tengah cuti sem so masak nasi dan cuci baju/lipat semua dia buat.

Mazlan Othman said...

Wkmsalam.
Nak mudah Xpayah lipat.
Gantung aje kat hanger banyak-banyak.
Nak cari pun senang.

Husna Rahman said...

tudiaaa kubu perang..hikhik..
kain tak berlipat ni xpernah xde maklumla xde yang xpakai baju seluar..hikhikhik

part best bila lipat kain neh mata dengan movie..cehh shoykk tu melipat..sedar2 movie xabis lg kain dah abis dah..apalagi MERDEKA!! la...

Qhaifa Nur said...

Klau dh menggunung dana..sure malas mk lipat huhu
Dh semestinya sambil lipat..sambil tgk tv

anyss said...

Assalamualaikum,
ambut sangkut semua kat hanger...tapi tu pun malas nak sangkut dlm lemari huhuhuhuhu

mshazadoes said...

selamat melipat baju akak :P

Mommy Cici said...

tak suka nya bab melipat baju. selalu nak nampak kemas, letak dalam 1 box / bakul and tutup. hahaha. after 2 weeks baru lipat. berpeluh ketiak.

Siqah Hussin said...

Siqah pun tak suka lipat baju kak.. Tapi sekarang lepas keringkan baju kat dobi, memang siqah terus lipat. Kalau tak nanti, berkedut seribu baju. Tapi bila sampai rumah, malas pulak nak menyimpan.. Hehe

lieyalatif said...

ishh keje umah yg paling tak suke buat.... tapi satu jek, lepas angkat mmg kene lipat terus, kalo tak mmg bertimbun2 jadinyer.... aku ni mujur mia mija dah reti lipat so selalunye lipat berjemaah ler...cepat sikti siapnyer....

Afif Rayyan said...

Lipat kain sambil tengok tv la.. santai sikit

Norhayati Mohd Isa said...

Akak pun ada 2 bakul ni Dana..
Siapa nak tolong lipat ni huhuhu

Nurul Aini said...

wahhhh tabah lah kak..

aryan azra said...

akak suka lipat kain tapi suka kumpul juga sampai menggunung baru lipat hehehe

norhidana miswan said...

k Zakie- btl tuh kak... sbb kes bakul makin beso jd makin mls, selalu laju je

en Mazlan- kang pnh lak di tempat pengantungan kih3

Husna- masalahnya akak sambil lipat baju sambil tgk tv, cite dh abis kain tak abis2 hehehhe

k Qhaifa Nur- itulah makin slow jdnya bila tgk tv th

Anyss- wsalam... nk sangkut kang penuh lak lemari ngn baju gantung... almaklum baju banyak lemari idak la beso mana

Mshazadoes- huhuhu ni akak nk bg tender kt laki ngn adik akak

Mommy Cici- hhehhehhe bijak2 tp sekali bukak box pengsan tgk isinya

Siqah- itulah mmg tak blh tangguh2, lps angkat kene trs lipat kan

Lieya- btl3, kalu trs lipat takde bertimbun nya

Afif- aah kang nengok tv yg lbh, baju tak terlipat gk

k Norhayati- akak takpe ada 2 anak dara blh tlg

Nurul Aini- huhuhu ni rasa dh pts asa dh

k Aryan Azra- hehehehe akak takpe rajin, dana nih udahla mls kih3

Amy Hilmirda Daud said...

samalah kita dana... lipat kain kena tengok tv. Kalau tertangguh satu hari mulalah macam gunung, bila dah macam gunung tu yang malas nak melipatnya tu.

tenku butang said...

Teman kalau ada lamari baru.. rajin la melipat kain.. kalau tak.. dok sangkut2 ajelah. alahai.. bila nak beli almari baru nii..

LYAfrina said...

kerja y paling seksa nk hadap tp kena hadap kan dana..haha..bertabahlah

hainom OKje said...

Weyh mak suka lipat baju ni tapi nak menyimpan tu malas....
Tapi kalau ibu bekerja mmg penat ye Dana...Dahlah keje nak melipat baju lagi, nak masak lagi, sabar ajelah

TukangKebun said...

Hai sini pun seminggu sekali je dok melipat baju jadi gunung sampai bakul pun tak muat melimpah-limpah.
Kekadang ada rasa mood jemu nak lipat baju.