teman2....

Thursday, July 14, 2016

welfie kami raya 2016

as salam semua kwn2....

salam 9 syawal ye kwn2...
esok 15hb bday si bujang ku yg ke 5.... tak sangka besar dh...

sepanjang beraya kt kerteh mmg takde amik gambar sgt, ada takde pun selfie ber2 ngn aiyan hehehe... kami ber3 raya umah kwn2 edy je raya ke 2 tuh... raya ke 3 pagi2 dh kemas2 nk balik johor pulak

Sampai johor baru sambung raya sama2 ngn adik2, jd bila dh raya sama2 tuh...
mana blh tak bergambar sama2 kan.... masing2 jns pantang jumpa kamera


raya ke2 gi umah kwn sekampung edy... aiyan pakai songkok pesen apa ntah suka sgt boh depan2 gitu

ptg raya ke 2 tuh gi umah kwn lama aku kt dungun... nampak pakcik belakang tuh... songkok melintang

raya ke4 kami beraya umah sepupu kebetulan majlis nikah anak nya... 

kakak2 kene lah duk belakang... nak nampak kecik

yg tudung ijau tuh posing pelik2 nk cover body hahahha... tu korang kene paham
masa nih depa welfie ber4 je, otw beraya umah makcik kt masai
depa naik kancil ngn maktek, aku lak sekereta ngn mak n abah aku

p/s: time2 raya ni lah tv umah aku bt hal... nk nngis tau

7 comments:

wahida said...

ko ok lagi tv je buat hal...aku ni sehari sebelum balik raya ari tu, keta aku buat hal tau...kami balik kampung pinjam keta jiran....huwaaaaaaaa...

Qhaifa Nur said...

Dana mmg mati kutu bila tv rosak time raya ni...

Time raya wajib selfie bagaikn, kenangan tu...

Norhayati Mohd Isa said...

TV tu rosak suruh Dana gi jalan2 raya tu :)

Macam2 gaya posing ko ye dana..

TukangKebun said...

Syukur Alhamdulillah banyak kenangan indah raya tahun ini ya Dana.
Take Care.

Maman Reen said...

Selamat Hari Raya.. Salam ukhuwah.. Singgah dan follow blog sis.. :D

Siqah Hussin said...

Hehe. Wefie tidak dapat dipisahkan 😍

hainom OKje said...

Nape tak selpie ngan mak mertua Dana hihi...selpie kat Kerteh muka mcm cover. Bila selpie kat Batu Pahat bukan main lagi muka.....mmg nampak cerialah....
Edy pulak yg muka cover gamaknya haha...