teman2....

Friday, July 15, 2016

HB Rayyan Izzan ke 5

as salam semua kwn2,

Salam jumaat n 10 Syawal kwn2...

Arini 15 Julai genap 5 tahun umur bujang aku tuh
Saat mengandungkan dia banyak dugaan dan cabaran... pahit manis semua ada
Membesarkan dia penuh liku ranjau susah senang semua ada
Dia anak teristimewa buat kami anugerah terindah dari Yang Esa
Selamat hari lahir bt mu permata hati kami
mama sentiasa doakan yg terbaik bt Aiyan

Kebetulan 9 julai aritu bday abah so kami sambut lah bday aiyan inadvance
Jemput atuk nenek n makcik sebelah umah je, suh atuk bacakan doa selamat skit
suke lah dia dpt potong kek
arini ada jgk beli kan kek utk dia potong kt sekolah ngn kwn2

masa kt kampung sambut sekali ngn bday abah aku... 

bdk yg excited dpt potong kek... 

org suh ddk pun dia takmo... beria pegang pisau nk potong kek tuh

p/s: sedih rasa bila ada cikgu taska aiyan jns sombong, kite tanya pun mcm tak layan.... huhuhu

17 comments:

anyss said...

Assalamualaikum,
hepi besday encem....moga jadi anak yang soleh.

Qhaifa Nur said...

Hepi besday Aiyan..
Besar dah..
Moga jd ank yg soleh

Kakzakie Purvit said...

Wahh... dah 5 tahun dah ye Dana
Happy birthday sayang:)

Mommy Cici said...

happy birthday si comel :D

cheq da said...

Happy birthday aiyan..semoga menjadi anak yg soleh

Norhayati Mohd Isa said...

Selamat hari lahir Aiyan sayang..
Moga menjadi anak yg soleh :)

aizamia3 said...

Selamat Hari Lahir Aiyan..
Moga kekal sihat dan kuat dalam menjalani rutin harian dan dimurahkan rezeki sertan menjadi anak yang soleh.. ;)

Aiyan.. mai datang umah acik..
Suruh mama pm acik.. ;)

Amy Hilmirda Daud said...

Happy birthday Aiyan.
Semoga menjadi anak yang soleh.

Mazlan Othman said...

Selamat ulangtahun buat Aiyan
Semoga sentiasa sihat, panjang umur, melimpah rezeki dan jadi insan yang berguna.

TukangKebun said...

Selamat Hari Lahir Rayyan.
Abang Rayyan hujung bulan depan masuk 7 tahun.
Syukur Alhamdulillah tengok mereka pesat berkembang dan membesar.

Inani Hazwani said...

Selamat Hari Jadi Aiyan. Semoga menjadi anak soleh dan berjaya dunia akhirat

aryan azra said...

selamat hari lahir aiyan..moga membesar dengan sihat, belajar rajin2, bahagia dunia dan akhirat ye..

cikgu apa yang sombong ngat tu..biasa dia ye

Siqah Hussin said...

Selamat hari lahir aiyan.. Semoga menjadi anak yang soleh dan menjadi kebanggaan ibu ayah :)

Cikgu sombong kan kak? G cari cikgu lain yang tak sombong eh..

hainom OKje said...

Hepy Bezday Ayyan....moga jadi anak soleh dan membanggakan ibu ayah.
Ohhh sama date dgn atok ke? Seronoklah atok dpt potong kek sama sama dengan cucu...

Azian Elias said...

Happy birthday to this little cute boy.

semoga sentiasa dalam lindungan ALLAH.

Husna Rahman said...

Happy Birthday dik ..
Didoakan adk sentiasa dipayungi rahmat, nikmat dan rezeki yg melimpah ruah, Insyaallah

stay handsome dik!! =)

Afif Rayyan said...

Hepi bezday.. semoga jadi budak pandai