teman2....

Wednesday, December 9, 2015

WW throwback..... mama


as salam sume kwn2,

saja2 throwback mama zmn kecik2 dulu... 
adik2 kt kg yg rajin cari gambar2 lama nih share kt grup wassap...

masa nih baru bape bulan tak ingat... mak kata dlm 4 ke 6 bln kot... 

aku ngn bff aku merangkap makcik aku.... masa nih aku baru 4 ke 5tahun... 


p/s: rasa lambat betul minggu nih sbb bff aku Pn Emy tak sihat, takde kt opis jd rasa lambat lak hari bergerak...

18 comments:

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) said...

Dah sama besar pulak mak cik dgn Dana ye..
Kekadang tengok gambar masa kecik2 ni..
Boleh senyum sendiri.. :)

aryan azra said...

seronoknya tengok gambar2 lama macam ni, mesti teringat kenangan kecik2 dulu kan dana

Kakzakie Purvit said...

Simpan baik-baik Dana.
Macam Kak Long kakak gambar dia pakai barut tiga segi tu masih ada lagi.
Bila tunjuk kat cucu dia semua pakat gelak..

Kakcik Nur said...

Gambar pertama yang meniarap tu tengah gelak ke tengah menangis? :)

cheq da said...

Ada jgk gmbar..cheq da ada 2 3 keping jea..

Atie Yusof said...

Gambar penuh nostalgia ni kak..memori utk dikenang.. cute ja masa kecik2... hihi

nurbijen said...

Untung dana banyak gambar2 masa kecil...
Akak ada la dua tiga keping....

Pokok Manggis Depan Rumah said...

Gambar yang menyimpan banyak kenangan.

Jobdirumah Buat Duit said...

Bila tunjuk kat anak cucu nanti mesti meriah jadinya.

OhPanduan said...

Masih elok lagi gambarnya. Simpan baik-baik akak.

aizamia3 said...

Memori yang tinggal memori.. ;)
Kenangan yang takkan berulang.

norhidana miswan said...

k Nurhayati- dana ngn makcik beza 2thn kak, dana tua 2thn...

k Aryan Azra- aah teringat betapa nakalnya kita kak

k Zakie- hehehe ada lg kak kt album lama kt umah... tulah kene simpan utk kenangan anak cucu kite nnti

Kakcik Nur- heheh itu nngis tuh kakcik

Cheqda- hehehe itu pn kene gali cari2 album lama

Atie- btl2... cute kan skrg terlebih cute

k Nurbijen- alhamdulillah msh terjga rapi tp ni pun cari kt album kt umah atuk kak

PMDR- betul tuh

Jobdirumah- hehehe insyallah

Ohpanduan- elok lg yelah gambar pakai filem kan

k Aizamia- betul tuh kak...

lieyalatif said...

laa kirenye ko ngan makcik geng le nieh...mcm kawan2 jek kan...ye laa dah baye pun same2 gitu heheeheh..ishh rindu dana tgk pic lama..... terimbau kenangan2 lalu kan...ingat tak ingat je...aku pun bertuah sebab mak aku rajin snap gambar...dulu pakai filem tu..... ade gak kenangan2 zaman dulu....

NEKCIK said...

untung masih banyak lagi gambar Dana..kaler kaler lagi..gambar nekcik banyak tapi habis dah diaorang buang masa megemas dulu

iryanty ahamad said...

kenangan mengusik jiwa

raihanah said...

comel masa kecik

hainom OKje said...

Alahai comelnya Dana.....untung tau ada gambar masa kecik...boleh tengok tengok

hainom OKje said...

Alahai comelnya Dana.....untung tau ada gambar masa kecik...boleh tengok tengok