teman2....

Thursday, December 10, 2015

photo diary cacamarba

as salam sume kwn2,

selamat hari khamis... lambat betul nk sampai ari khamis rasanya....
nsb lah esok dh jumaat... minggu nih banyak keje urgent... mana claim2 utk bos kene cpt almaklum minggu ni last dh nk ttp buku dh...

biasa lah kan kalau dh PD mmg cacamarba punya... korang jgn lah bt2 fenin yek... 
Mari kita layankan gambar2 yg ada mcm biasa lah biar gambar berbicara hehehhe



tak tau sampai bila peminat fanatik nih nk jemu... smlm kene paw kt psr mlm

muke hepi dpt paw mama... takpe mama redho sedangkn mlm sbelum tuh dia dh paw papa dia dh

tara..... terjumpa org jual kt kedai dpn opis

nyeh3..... mule2 aku sorang oder pastu 3 org lg ikut oder sekali sbb tergoda
kebetulan maktek ada bwk balik serbuk teh hijau nih, try bt kt umah jd tp mcm kurang pahit ke kurang kaw gitu lah

malam kelmarin kuar mkn roti tlr ngn papa...
seminggu sekali ke dua kali mlm2 msti papa bwk dia ronda naik moto mkn roti tlr

smlm maktek pi outstation kole terengganu saja je share gambar nih pagi2 hari kt grup wassap... cis2

belek2 gambar lama terjumpa lak gambar bdk pipi layut nih mkn kek hehehhe.... 


sesekali tuan nyer blog munculkan diri... nk tayang tudung baru hahahah... 

p/s: cpt lak rasa masa berlalu ada seminggu je lg papa nk pi umrah... mcmne lah ddk ber3 je ngn maktek nih...

19 comments:

Kakzakie Purvit said...

Nasi kerabu pantai timur itu yg menggoda mata kakak Dana:)

Lea Ismail said...

sama ngan adli. suka paw abah n umie mainan... ceria tuan tanah pakai tudung ada warna pink

Raihanah Ahmad said...

sedap tu semuanya

Hilmirda Daud said...

banyaknya ultramen..

Qhaifa Nur said...

Byknya otomen aiyan..nk 1 boleh
ceria dana hr ni..

Kakcik Nur said...

Aiyan macam cucu kakcik juga, masa kecik tembam, makin besar makin kurus...

Takpe, janji sihat wal afiat. :)

Nafira usof said...

hehehehe... Untung Aiyan.. asik dpt menan jer. baru jer haitu paw mama dia beli robocar poli. ni beli otomen plak. Demi anak yer.. apa2 pon sanggup berkorban.

Teringin nak try green tea tuh. selalu nampak org post kat blog n fb. cuma belom nampak kat mata jer lagi. kalo tidok dah sambar dah. hehehe

gojes lah tuan tanah. sesekali kuar trus nampak lain. makin berseri2.

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) said...

Cantik tudung baru tu Dana,
Cantik jer warnanya :)

cheq da said...

Cantik tudung tu..lama dh x beli adijuma ni

Azian Elias said...

Dana selesa tudung bawal ye..
apa2 pun nasi kerabu menawan hati ku..

norhidana miswan said...

k Zakie- betul tuh kak... original gitu

Lea- heheheh bdk2 gitu lah kan, pink mmg feveret color

Raihanah- hehehhe msti sdp baru tayang

k Hilmirda- itulah kak, pengumpul otomen katakan

k Qhaifa Nur- mmg kak, sana sini otomen kalu dia dh sepahkan... hari2 ceria kak

Kakcik Nur- aah dia masa bby tembam pas operate pun dh ssh nak naik bdn

Nafira- dr dia dia melalak baik belikan dik oi... try lah green tea tuh msti gian nnti heheheh... nmpak tua ada lah tgk kedut bwh mata tuh

k Nurhayati- mekasih kak... pink warna feveret

Cheqda- hehehe apa lg kak skrg beli pilih2 tak mcm dulu kalu blh semua nk beli

k Azian- bwl senang nk urus kak, cuma leceh nk iron selalu hehehhe...

aizamia3 said...

Not bad rasa green tu tapi buat sendiri kat rumah, tak pernah lagi beli dekat luar.
Comel je tengok dak Aiyan, kalau dihitung berapa banyak agaknya mainan macam tu kan.. ;)
Cantik tudung tapi sayang akak dah lama tak pakai tudung macam tu.. sekarang main lilit2 je kat kepala ni.. ;)

wahida said...

aku tengok otomen dah senyum2 dah dana...
aiyan aiyan...sayang betul kat otomen ye...

Atie Yusof said...

otomen dan anak lelaki tak dapat dipisahkan.. hehe.. anak sy kat rumah tu berlambak patung otomen nya..
cantik fesyen tudung baru kak :)

iryanty ahamad said...

banyak otomen....betul2 fanatik ni.
..

NEKCIK said...

haa..teh hijau Dana..selalu teh hijau cair cair je warnanya..ni dah macam air katira..sedap ke...

Zulfadly said...

salam kak, nak alamat, nak jempot kahwin saya, 3 jan, emel ke mdzulfadly@y7mail.com, tq kak

tiga lalat said...

wahh jeliternuer makk dana tuuu., kehkeh2

hainom OKje said...

Cantik corak tudung, Dana....
Sok pagi baru berkira kira nak makan nasi kerabu tau,malam ni dah dpt tgk gambo hihi....kira iklanlah ni ek...