teman2....

Wednesday, December 16, 2015

WW oh mulberi

as salam sume kwn2,

Makyan dok tayang hasil pungutan ujung minggu baru nih...
time aku balik takde lak banyak gini msh merah2 je...



tak sbr nk petik sndiri mulberi nih bila balik kg


p/s: 21hb nih edy ngn geng opisnya nk bt umrah, aku lak yg pkr mcm2... moga semua selamat lah hendaknya

15 comments:

Fieda Zan said...

best tu..semoga edy selamat menunaikan umrah dan selanmat kembali..duh edy doakan saya dimurahkan rezeki dan cepat2 ke sana sana jugak.

norhidana miswan said...

Fieda- insyallah

iryanty ahamad said...

Banyaknya buah mulberi....ada hati juga yan nak tanam..tapi tak jumpa lagi pokok ni

iryanty ahamad said...

Moga suami dana selamat pergi dan balik...

Doa yang baik2

Kakcik Nur said...

Selamat menunaikan umrah Edy. Semoga Allah SWT mempermudahkan segala urusan...

Nafira usof said...

terliurnyeeeee..
tetiba kecur ailio. padahal xpernah rasa lagi buah nih.
tapi bila tgk pic nih terasa buah nih masam sampai kecur ailio. hahahahaha

sedap x rasa buah nih kak?? teringin nak tanam jugak.

cheq da said...

Selamat menunaikan umrah buat eddy...dana doakan yg terbaik jea..

nila anggraini said...

Wahhh macam sedap je. Sy ada pokok ni kat umah tapi belum berbuah lagi. Aritu ada makan juga buah ni..memang sedap dan manis.

hainom OKje said...

Dana....mulbery tu selalu mak tgk dlm TV rancangan masakan jer tau haha..
Sedap ke Dana? Mcm anggur ek
Selamat berangkat utk Edy dan rakan ofis. Moga selamat pergi dan balik. Tak payahlah risau sangat Dana...Doakan ajelah..

hainom OKje said...

Tukar header ek?

hainom OKje said...

Tukar header ek?

hainom OKje said...

Dana....mulbery tu selalu mak tgk dlm TV rancangan masakan jer tau haha..
Sedap ke Dana? Mcm anggur ek
Selamat berangkat utk Edy dan rakan ofis. Moga selamat pergi dan balik. Tak payahlah risau sangat Dana...Doakan ajelah..

Ibu Lala said...

Selamat menunaikan umrah. Doakan utk akk dan anak anak pulak lepas ni. Nape dana x ikut sekali. Bw la ayen

aryan azra said...

bestnye..tanam sendiri ye buah mulberi tu..

InshaAllah dana...doakan edy selamat menunaikan umrah..selamt pergi dan balik

saly said...

Sedap tu mulbery..slurpp ..rsa buah dia cmne ya..seliur daaa..
Semoga slmt semuanya .. slmt berangkat umrah n pulang sini ..dan memperoleh keberkatanNya.. aamiin