teman2....

Wednesday, December 30, 2015

WW permulaan 2016 yang sedih

as salam sume kwn2,

cite balik kg kite pospont esok yek kwn2....

sedih wei, bff aku si Puan Emy kene tukar bahagian lain, walaupun dlm JUPEM jgk ttp sedih sbb dh tak sebahagian...

takde dh geng kepala gila aku, geng gaduh aku, geng susah senang aku.... geng ngulor huhuhui

sedih wei..... nk nngis rasa

p/s: ptg nih papa balik.... camne lah reaksi aiyan nnti

12 comments:

aryan azra said...

memang...kalau kawan baik bertukar mestilah sedih terasa kan..

Oh edy dah nak balik ye, semoga selamat pulang inshaAllah

emy pokden said...

olololo..
jgn lah gni yunk..
sedih ai...

Bbwana adienia said...

Ala ciannya..jgn sedih2..masih bleh jumpa kan..:)

iryanty ahamad said...

kejap je masa berlalu ...edy dah nak kembali ke tanahair..moga hubby dana selamt sampai....

Pokok Manggis Depan Rumah said...

Sedih bila kena tukar macam ni. Dah kurang geng sorang pula.

Jobdirumah Buat Duit said...

Memang tak best jika kawan baik kena tukar. Lepas ni kena cari geng baru pula.

OhPanduan said...

Dalan jabatan perkara macam ni 3-4 tahun sekali akan jadi. kena sabarlah gayanya.

Kakzakie Purvit said...

Begitulah lumrahnya Dana tak ada yg boleh kekal selamanya..
Usah kata kawan sepejabat, dgn pasangan kita, anak-anak dan keluarga akan tiba masa terpisah juga.. cuma tak samalah..

norhidana miswan said...

k Aryan Azra- btl tuh kak, sdh sbb dh lama bersama

Emy- i lg sedih tau

Bbwana- betul3 tp ttp tak sama... selalu sama2

Iryanty- ok, terima kasih

PMDR- betul2 tuh.... walaupun blh jmpa tp tak sama dh nk ke mana2 ssh sama2

Jobdirumah- takpe yg sedia ada dh ada cuma mungkin tak segila yg sorang ni

Ohpanduan- tulah...

k Zakie- betul tuh kak, kene redho n terima je

lieyalatif said...

alahaiiiiiiiiiiiiiiii...perkhabaran yg tak best ni dana...mau tak sedey.....takpe2 tetap leh pi lunch sengsame kan....

aiyan mesti malu2 tu tgk edy sbb dah lame tak jumpe heheheeheh

selamat tahun baru 2016 dana...moga tahun 2016 memberi 1001 keberkatan dan rahmat pada kite sekeluarga.....amin

norey said...

selamat tahun 2016 Dana...
Jangan sedih-sedih...
Ada hikmahNYA..yg penting..keep in touch..

hainom OKje said...

Mmglah sedih kalau geng baik bertukar....Naik pangkat ke Dana? Tak perlah sekurang kurangnya tak jauh pun, masih sama tempat, masih boleh calling calling nak makan sama....