teman2....

Monday, December 7, 2015

minggu yang pilu

as salam semua kwn2,

selamat hari isnin semua ye kwn2....

arini tak tau nk cite psl apa cuma nk kongsi rasa sedih je......
minggu nih mmg minggu sedih rasanya...
dari kematian arwah Pak Yus lps tuh kematian seniwati Mariani lps tu kematian putera kesayangan bangsa johor Tunku Abdul Jalil...

ptt lah maghrib tuh ig TJ dh takde gambar takde video.... mmg betul lah khabar dr wassap kwn2 kt johor... masing2 tak berani nk bt kenyataan selagi tak sahih... selama nih TJ banyak kongsi kisah dia melawan kanser kita nampak dia kuat tp skrg Allah lebih sygkan dia....

Allahummaghfirlahu warhamhu wa'afihii wa'fu'anhu
"Ya Allah, ampunilah dia, dan kasihanilah dia dan sejahterakanlah serta ampunilah dosa kesalahannya"

sedih pilu tgk gambar nih.... mcm aku ada situ lak nngis sama

ni gambar2 dr johor southerntigers yek... nengok mata sultan johor yg bengkak ni pun aku blh nngis

arini mmg ari nngis kot... nengok paper nngis... nengok fb nngis... Allah

8 comments:

Nafira usof said...

kannn.. dr semalam asik bergenang air mata jer.
walaupon saya bukan rakyat Johor. tapi tetap terasa kehilangan Tungku. sedih sangat bila baca pasal kemangkatan Tungku kat FB. semoga di tempatkan dikalangan orang2 yang beriman.. amin~

Kakzakie Purvit said...

Betullah Dana... tak tertahan melihat kesedihan yg melanda.
Apa lagi kalau yg mengikuti perkembangan dari awal TJ masuk hospital keluar-masuk luar dan dlm negara akhirnya pergi juga. Siapa tak sedih putera yg humble sangat.

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) said...

Kesedihan terasa oleh semua rakyat..
Tak kira dimana..
Putera yg berjiwa rakyat..
Serupa macam ayahandanya juga..
Very humble..
Al fatihah

norhidana miswan said...

Nafira-tu lah zura... kadang mcm tak caya lak TJ tuh dh takde tp kene redho Allah lbh sygkan dia

k Zakie- aah kak, dana mmg follow if ngn fb dia... tu yg rasa mcm sedihnya... kita ikuti kisah2 dia kan

k Nurhayati- btl kak, mungkin antara anak raja yg simple humble...

aryan azra said...

terasa kesedihannya walau akak bukan orang johor, mengenali peribadi beliau, nyata beliau seorang yang sangat baik dan humble.

Moga rohnya dicucuri rahmat dan ditempatkan dikalangan orang2 yang beriman dan beramal soleh

hainom OKje said...

Mak pun terasa nak nangis ni weyh...huhu
Alfatihah untuk almarhum TJ....

hainom OKje said...

Mak pun terasa nak nangis ni weyh...huhu
Alfatihah untuk almarhum TJ....

iryanty ahamad said...

alfatihah