teman2....

Thursday, July 6, 2017

Biras baru


as salam semua kwn2,

Salam khamis bersamaan 12 syawal, esok ngn isnin aku cuti yek kwn2.... nk balik tganu majlis sambut menantu, tak balik kang jd menantu derhaka lak kan.

minggu lps dpt biras baru.... cantik molek org nya... ni biras perempuan ke 4 aku, almaklum mil aku ada ramai anak lelaki.


Budak paling hepi sbb boleh jalan2

ssh beno nk dpt gambar ber2 yg cantik... sume tk menjadi 


dpt la gambar ber3 tepi pintu, tgk bdk kt tgh2 tu makin berisi pp n perut

sibuk nk brgambar ngn pantin...
adik beradik lelaki... tgk ramai kan anak lelaki mil aku


ni gambar ngn adik beradik laki n perempuan sekali ngn makcik2 nya lg... tgk anak aku
lelaki dan bunga
ni lah dia biras baru aku... manis org nya kan

13 comments:

aryan azra said...

Aah manis orangnya... Moga berbahagia hingga ke jannah.

Selamat bercuti dana, sonoklah aiyan ye dapat jalan2 lagi

Mimi Azirah said...

Alhamdulillah..tahniah kak dpt biras baru

Adam said...

Best.
Entry ni dinamakan berita bergambar.
Selamat hari raya.

Warisan Petani said...

Tahniah dapat biras baru.
Tahniah juga buat mempelai.

imm hassan said...

samelah kite. imm ade ramai biras pompuan sebab hb ade 6orang adik beradik lelaki..
sweet je pantin pakai persalinan biru pink..

- dieyana - said...

tahniah..dpt biras baru..hihi..selamat pengantin baru utk kedua-duanya..cantik pelamin..simple, nice!

norey said...

tahniah..comeyy biras dana..

Ainniah Zulkefli said...

tahniah. selamat menyambut biras baru. hehe.

nadhie wueen said...

aah manis orangnya kak :) semoga mereka bahagia hingga ke anak cucu. amin. :)

Mar Mansor said...

tahniah dapat biras baru..cantik pengantin
JanjiKita

hainom OKje said...

Tambah geng le lepas ni nak masak kat dapur hihi...

Nampak meriah jugak ye Dana pantin kat Terengganu ni. Pelamin pun cantik. Makan apa ek kat sana kalau kenduri kawen.

Siqah Hussin said...

Bertambah ahli keluarga akak =) dan bertambah juga geng nak bercerita nanti. Hihi

LYAfrina said...

Bertambah bilangan ahli keluarga