teman2....

Thursday, July 27, 2017

mini photo diary


as salam semua kwn2,

Salam khamis kwn2.... 

Tak sangka esok dh jumaat, cpt betul masa berlalu yek... bgs jgk ujung minggu, blh la rehat2 meluruskan urat2 yg penat dh kerja selama 5 hari tuh.

paham2 jelah bila dh mini tu maknanya tak banyak la gambo yg ada hehehhe



brooch kt bwh dagu asik ilangje.. beli lg yg bulat2 merah tu yg aku pilih

kalu ikutkan napsu semua nampak lawo, tp pilih 3 je... mintak2 tahan lama lah

smlm pg psr mlm, beli kuew tiaw grg, tambah tlr mata kt umah ngn jeruk bwg putih tu

aku yg dua dari kanan tu... masa ni kt uitm jengka, sem 4 rasanya... tahun 2002

ada kwn jual mende nih, tanya aku nk beli tak... laju2 ckp nk 5 bungkus... ni lah jajan jaman aku sekolah ni wei... 

11 comments:

aryan azra said...

cantik2 lah brooch tu dana.

comelnye dana dulu2..eh sekarang pun comel juga tau.

kuey teow tu bikin akak laparrr la.

kudap2 tu pun sedappp

shalimar yusof said...

sedap je jajan tuhhh...

sha said...

comel giler brooch tu ^_^ rambang mata tengok

norhidana miswan said...

k Aryan Azra- tulah, beli asik ilang je kak... tak tau ilang ke mana...
kudap2 tu bt sndiri boleh tp mls gitu

Shalimar- sdp dik, terimbau memori jaman kecik

Sha- comel2 kan, tp tak blh beli banyak2... lari bajet

Mommy Cici said...

sama la cici punya pun asyik hilang. tapi cici beli yg murah punya kak. so tak sayang ler kalau hilang. hahaha. selalu beli kat danau je kekadang rm10 dapat 5.

mamapp said...

Brooch mama pun selalu hilang2 juga kiki

Norhayati Mohd Isa said...

Hihihi..
Lebih kurang akak juga ni..
Brooch selalu hilang..

Cik Rose said...

Cantik la brooch tu. Rose dok beli yang kecik-kecik tu asyikla hilang. Takpun tercabut. Hi hi

Mimi Azirah said...

Sama mcm sy kak..kalo beli kerongsang semendang hilang..

hainom OKje said...

Tak pernah makan jeruk bawang putih tu. Sedap ke Dana? Rasa apa weyh?

nini said...

Hahaha...perempuan ni kalau beli brooch banyak mana pun tetap hilang...kalau ada anak perempuan lagi la...sila bertabah berebut dgn si anak dara yg dah pandai bergaya haha