teman2....

Wednesday, July 26, 2017

WW Bila dah malas

as salam semua kwn2,

Salam rabu kwn2

Aku ni bila dh dtg mls mmg tak blh nk buat apa, nsb lah laki aku ni jenis sabar tinggi

Jenis sabar melayan bini yg kadang mls melampau

balik keje edy request nk mkn sup ayam pencen, bini mls ni kata tlg buatkan bumbu utk rebus ayam ngn sup sekali
pastu sambal kicap sebotol tu pun edy yg buat jgk hehehehhe

syr ngn ikan tu aku msk tp sambal belacan tu, suruh edy yg buat

buat pengat nangka ngn jagung, ni kira upah la ye heheheh



15 comments:

Cik Rose said...

Pengat tu nampak sedap. hari tu, jamuan di pejabat Rose pun, ada yang bawak. Selalu makan yang pisang je, bila rasa yang nangka lagi sedap rupanya di tekak Rose :)

anne samuel said...

ohhh gooddd sgt tgk pengat tu ..

Warisan Petani said...

Kira rajinlah jugak tolong laki kat dapur tu. Macam2 makanan ada.
Kalau malas tentu celur maggi kari aje.

Mia Liana said...

sedap tengok pengat tu..

aryan azra said...

terliur dah tengok pengatt tu, bak mai semangkuk hehe

Ainniah Zulkefli said...

malas pun makanan sedap2 lagi. kalau saya malas, makam roti bakar sapu apa2 je la. hihihi

Norhayati Mohd Isa said...

Kira rajin eddy tu dana..
Smlm akak pun malas..
Singgah pasar malam jer beli makanan 😊

NanyFadhly said...

Tu malas ke tu? HAHAH! Kalau akak malas zasss gi kedai terus. HAHAH! sedap pulak nampak nangka tuh. Sejuk2 makan..fuhh...nyaammaannn

norhidana miswan said...

Cik Rose- sedap nangka ni cik rose, kita boh last2 tak la msk sgt jd nya bau pun harum

Anne Samuel- heheheh tryla buat

en WP- hahahah mls sampai nk tumbuk bumbu punmls tau

Mia- sedap mkn pns2 gitu, sjk pun sedap

k Aryan Azra- meh2 ada lg dlm peti tuh

Ainniah-tak sampai hati lak nk roti bkr je sbb or tu dh minta mskkan sup

k Norhayati- dana yg mls kak, dia rajin hehehhe

k Nany- mls kak, yg lain2 suruh edy bt, pengat tu je yg senang

nini said...

Sedapnya pengat nangka...yummy

mamapp said...

Mama xpenah try lagi pengat nangka.. sedap ye? Rajin Mr hubby awak ye pandai juga dia Di dapur

norhidana miswan said...

Nini- sedp, mkn pns ke sejuk pun blh

Mamapp- sedap, tryla buat.... itu yg bt bukan hubby.... yg lain2 tu dia bt

Mommy Cici said...

lauk ikan tu sedap betul. cici jenis suka letak kuah sayur banjir banjir.

Mimi Azirah said...

Wowww sedapnya

hainom OKje said...

Untunglah dapat laki rajin tolong masak. Kita malas dia boleh take over.
Aduh...sedapnya pengat tu Dana. Jangung ada dlm fridge tu....tp ingat nak buat cucur ar