Thursday, January 19, 2017

photo diary #2 2017


as salam semua kwn2,

salam khamis semua

Selamat hari gaji kwn2.... msti ramai yg dh berkira2 nk supink nih kan. Aku tak kuarkan duit pun lg... bln ni kene jimat2, bln ni nk balik kg, pastu dh jnji nk sponsor kain utk majlis kawin maktek.

Jom kite layan gambar2 PD yg ada ye kwn2



kudapan2 nih mmg wajib ada, selalunya isi keropok ikan je tp kali ni dpt mee siput jgk.... 
ni lah mee siput atau mee sanggul tuh... 

ni baju org opis aku, dia tempah pd aku.... entah dh berapa tahun dh lebih 5 tahun rasanya msh elok lg... 

mee grg daging... aku kalau bt mee grg mmg suke boh mcm2 isi... baru puas hati


hbeg aku dh uzur, aritu edy pun belikan hbeg baru..... lawo lak nengok color bronze nya





12 comments:

  1. ooo maktek nak kawin dah ye dana..... bestnye... die keje mane skrang ye...aku dah ingat2 lupa....sonok le aiyan dpt pak tek baru...ehh betul ke panggil paktek hahaahahah

    wehh mee siput tu kudap2 lejen...susah ko nak dpt kat sini....aku suke mkn ngan sambal...renyuk2..goncang2 ...makan hahahahah

    ehemmm lawoo beg baruuu..aummm!

    ReplyDelete
  2. Pandai Edy pilih dan belikan beg tagan untuk isterinya... :)

    ReplyDelete
  3. sedap mee siput tu Dana acik pernah makan masa pi johor dulu beli yang dah siap goreng..siap ada sambal nya

    ReplyDelete
  4. Berkenan pulak hakak dengan beg ko tu Dana. Mcm cantik je hihi... Hakak ni kan susah tau nak berkenan. Kadang tu punyalah banyak beg kat mall tu satu apa pun tak berkenan weyh.

    ALahai lamanya tak makn mee siput. Balik kg ni nak carilah

    ReplyDelete
  5. akak macam saya..duk senggang senggang kt opis mula la nak kunyah2 kudapan..xleh duk diam mulut ni..manala tak makin gemok..huhuu..

    ReplyDelete
  6. Mee siput tu lejenlah.. ai is suke.. sedap.
    Empunya badan tu mesti pandai jaga baju tu sebab tu masih cantik dan elok lagi.
    Sama dengan akak, kalau masak mee atau bihun goreng, rasa bukan macam masak mee goreng.. ekekeke.. bahannya yang lebih banyak dari mee..

    ReplyDelete
  7. Wkmsalam.
    Dh lama X jumpa mee siput.
    Zaman kecik2 dulu selalu makan.

    ReplyDelete
  8. mee goreng jgk yg daku pandang...hahahha...npk sedap

    ReplyDelete
  9. keropok ikan tu sedap buat kudapan hehe

    ReplyDelete
  10. teringat zaman belajar dulu, buat assignment projek mee siput pelbagai perisa

    ReplyDelete
  11. kemas jahitan dana..sbb tu still kukuh n tahan smpai skarang..

    cantik h/bag baruuu

    ReplyDelete

sila tinggalkan jejak,jangan memalu ye...