teman2....

Thursday, January 19, 2017

photo diary #2 2017


as salam semua kwn2,

salam khamis semua

Selamat hari gaji kwn2.... msti ramai yg dh berkira2 nk supink nih kan. Aku tak kuarkan duit pun lg... bln ni kene jimat2, bln ni nk balik kg, pastu dh jnji nk sponsor kain utk majlis kawin maktek.

Jom kite layan gambar2 PD yg ada ye kwn2



kudapan2 nih mmg wajib ada, selalunya isi keropok ikan je tp kali ni dpt mee siput jgk.... 
ni lah mee siput atau mee sanggul tuh... 

ni baju org opis aku, dia tempah pd aku.... entah dh berapa tahun dh lebih 5 tahun rasanya msh elok lg... 

mee grg daging... aku kalau bt mee grg mmg suke boh mcm2 isi... baru puas hati


hbeg aku dh uzur, aritu edy pun belikan hbeg baru..... lawo lak nengok color bronze nya





12 comments:

lieyalatif said...

ooo maktek nak kawin dah ye dana..... bestnye... die keje mane skrang ye...aku dah ingat2 lupa....sonok le aiyan dpt pak tek baru...ehh betul ke panggil paktek hahaahahah

wehh mee siput tu kudap2 lejen...susah ko nak dpt kat sini....aku suke mkn ngan sambal...renyuk2..goncang2 ...makan hahahahah

ehemmm lawoo beg baruuu..aummm!

Kakcik Nur said...

Pandai Edy pilih dan belikan beg tagan untuk isterinya... :)

Acik Erna said...

sedap mee siput tu Dana acik pernah makan masa pi johor dulu beli yang dah siap goreng..siap ada sambal nya

- dieyana - said...

sdpnya mi siput tuuuu

hainom OKje said...

Berkenan pulak hakak dengan beg ko tu Dana. Mcm cantik je hihi... Hakak ni kan susah tau nak berkenan. Kadang tu punyalah banyak beg kat mall tu satu apa pun tak berkenan weyh.

ALahai lamanya tak makn mee siput. Balik kg ni nak carilah

izzah said...

akak macam saya..duk senggang senggang kt opis mula la nak kunyah2 kudapan..xleh duk diam mulut ni..manala tak makin gemok..huhuu..

aizamia 3 said...

Mee siput tu lejenlah.. ai is suke.. sedap.
Empunya badan tu mesti pandai jaga baju tu sebab tu masih cantik dan elok lagi.
Sama dengan akak, kalau masak mee atau bihun goreng, rasa bukan macam masak mee goreng.. ekekeke.. bahannya yang lebih banyak dari mee..

Warisan Petani said...

Wkmsalam.
Dh lama X jumpa mee siput.
Zaman kecik2 dulu selalu makan.

Nurulfatin Adiana said...

mee goreng jgk yg daku pandang...hahahha...npk sedap

Cik Itah said...

keropok ikan tu sedap buat kudapan hehe

nurul fatin adiana said...

teringat zaman belajar dulu, buat assignment projek mee siput pelbagai perisa

LYAfrina said...

kemas jahitan dana..sbb tu still kukuh n tahan smpai skarang..

cantik h/bag baruuu