teman2....

Tuesday, January 10, 2017

budak gendut


as salam semua kwn2,

salam selasa semua.... 

Maaf la ye, arini ada gambar seksi kt dlm blog aku nih, sapa2 yg takmo tgk blh scroll laju2  ke bwh
kih3

nk cite ngn korang nih, sejak dua menjak nih anak bujang aku nih mmg kuat makan, sampai kadang kami tkt dia muntah sbb lebih makan
Dia mmg tak blh terlebih mkn.... 

Ni gambar mlm  kelmarin, lps dia mkn nasi goreng sepinggan penuh... amik gambo nk tunjuk kt nenek nih.

Nenek dok tanya mana gambar dia, kata bdn dia dh naik.... aritu masa bwk pi opis pun ramai kwn2 opis kata bdn dia dh naik.... tp aku tgk mcm sama je, tp maktek kata  yelah dh aku tgk hari2 mcm sama tp org lain nampak dia dh berisi


kami panggil budak gendut, trs dia tayang perut dia

masa nih dia bt gaya org peknen kui3... papa dia mrh dok tekan2 prt kedepan gini heheheh

kt belakang nih pun dh nmpak berisi... 

15 comments:

Kakzakie Purvit said...

Janji sihat mama/papa senang hati Aiyan:)
Budak ni selagi berselera mudah aje badan dia naik Dana

Diana Rashid said...

Budak2 kalau mula2 tak nak makan la2 nanti mesti kuat makan >seleranya makin terbuka..bagus la nak makan..anak saya dua2 masa umur 3-7 tahun susah nak makan..sekarang adik umur nak masuk 5 boleh tak makan sampai 2 hari..sampai sakit perut,.kakak pulak tahun ni dah umur 10 tahun , makan sampai 2,3 pinggan nasik sekali hadap..pening kepala..dulu tak mau makan pun..

Cik Itah said...

da kalau hari2 tengok depan mata memang takkan perasan dah berisi atau tak hehe
salam perkenalan..sy follow sini :)

Kamsiah Yusoff said...

akak seronok kalau tgk bdk2 yg 'lalu' makan...selalu cakap kat anak2..makan la selagi ada selera..dah tua2 mcm mak ni..selera makin berkurangan..

nurbijen said...

Ha ah, nampak berisi..
Nampak Aiyan lagi besar dari Danish..
Danish ramai yg kata makin kurus... huhuhu

Inani Hazwani said...

Heheh. Takpe badan naik tanda berselera lah tu nak makan macam macam 😁

wahida said...

mmg dah nampak berisi...Alhamdulillah, janji sihat...

dana, aku mcm sedih pulak tgk dada aiyan tu...tu bekas operate kan dana...huhu...sebak pulak aku tgk...sian aiyan...rasa nak peluk cium dia skrg..huhu...

Warisan Petani said...

Ish2. Nak ngikut maknye kot.

norhidana miswan said...

k Zakie- itulah kak, sbb sblum ni ssh btl dia nk mkn

Diana- itulah, dulu kita paksa2 pun tak jln, skrg ni dia pulak yg mintak mkn

Cik Itah- tulah heheheh

k Kamsiah- tp dia memilih ttp memilih kak

k Nurbijen- nampak mcm beso tp mcm tak beso sgt kot kak...

Inani- tulah nani, tp akak tgk mcm tak naik2

k Wahida- betul kak...
aah kak, bks operate dulu... skrg ni dh makin pudar parut dulu lg lh nampak jelas kak

norhidana miswan said...

en WP- hahahha bkn mak nye je tp apak nya sekali

Ainniah Zulkefli said...

alhamdulillah. asalkan sihat... :)

Mila@Rimbun said...

seronok kalau budak dah selera makan ni kan...
Alhamdulillah sihat

Amy Hilmirda Daud said...

gendut sekarang aje tu Dana, nanti dah besar hilanglah semua tu.

MaDiHaA a.k.a Ratna said...

baguslah dia nak mkn dana.. kalau xnak makan tu yg risau kan..

hainom OKje said...

Baguslah Dana berisi daripada kurus. Dulu masa anak hakak kurus, senang demam la ni dah gemuk jarang...alhamdulilah