teman2....

Friday, August 28, 2015

Aiyan Ngantuk nk Tido

as salam sume kwn2,

selamat hari jumaat  yek, maaf semalam senyap tanpa ntry... tp ttp jln2 BW blog kwn2 sambil tinggal jejak...
serius aku mati akal semalam, dek perangai2 manusia yg pelbagai

Pastu takde gambar ko... aduh apasal makin teruk dh nih... makin mls nk ngambik gambo, mcm takde je benda yg spesel nk di ceritakan gitu....

Oklah arini nk cite psl bucuk manja aku nih...

mlm td dia tido kul 1 pagi, mlm mmg papa dia yg akan takeover tp selalu paling lwt kul11.30mlm ni sampai kul 1... ish3 n akibatnya...

sampai opis mama mulut bebel kata ngantuk nk tido... pas dh pujuk2 ajak mandi kata pas mandi blh tido baru senyap jap pas mandi bebel lg kata nk tido huhuhu... anak2 nsb dh pas layan katun dia ok n hepi je pi taska...

sampai2 opis je ddk atas kusi tuh kata nk tido ngantuk.... sambil ltk kaki atas meja n nngis.....

ngn serabai comot momot sian dia kan

p/s:insyallah ahad nih nk pi jengka ada kenduri kawin kawan kt situ.... nk jengah sekali lah uitm jengka tmpt pertemuan aku ngn edy

10 comments:

Kakzakie said...

Jgn bagi tidur waktu siang kalau jenis lambat tidur Dana
Kesian kalau mengantuk ke taska lagi ramai budak kan... kesiaaaan dia.

norhidana miswan said...

k Zakie- kt taska mmg semua kene tdo ikut waktu, selalu ok kak ni papa dia biarkan mmg lah smpai ke pagi dia tahan mata tgk katun

sue mohamed said...

ngantuk sangat tu...

jemput singgah tips cantik tanpa mekap

norey said...

sian aiyan..mengantuk sangat tu.
akak sekarang paksa anak²..jam 10 mmg kena tido..kecuali weekend..kalau x...bercinta diaorg nak bangun pagi..

ehemm..ehem...mengimbas tempat dating..hehehhe

Sherwieyna Muzzawer said...

Salam. Alololo kesiannya, mengantuk sangat dah tu. Jom tidur sama sama dengan aunty..hehehe.


Selamat hari merdeka!

Pokok Manggis Depan Rumah said...

Dah mengntuk sangat dah gayanya, sian Aiyan nak tidur.

OhPanduan said...

Comelnya dia bila nak tido.

Jobdirumah Buat Duit said...

Bila dah mengantuk sangat, macam inilah gayanya kan anak-anak.

aizamia3 said...

dak Nuha kalau tak cukup tdo, dia punya hangin menurun perangai ibunya.. itu yang en. hb cakap.. ekekeke..

hainom OKje said...

Kat Taska dia tidur lama kot Dana tu yg tak ngantuk belah malam tu....
Cakap pasal ngantuk ni, OKje pun mcm udah nak ngantuk ni hihi