teman2....

Tuesday, August 11, 2015

Bday mama 10 ogos

as salam sume kwn2,

selamat hari selasa, smlm 10 ogos bday aku, alhamdulillah Allah masih lg bg peluang merasai umur 33 tahun.

Terharu ngn kwn2 opis yg bt suprise bday kt aku, tp sygnya aku yg takde.... mlm kelmarin batuk2 sampai sakit sgt tonsil nk telan air liur pun sakit, tido pun tak lena bdn rasa dedar nk dmm. Jadi smlm 10 ogos aku cuti rehat xlarat nk pi keje .... sian kt kwn2 opis ku,

bak kata kwn2, bdk  nk tukar tahun itu tak sihat kui3

kek dr mak tek n papa

kek kt opis yg sampai arini aku tak potong lg


ni juadah kt opis yg dh di sediakan utk bday aku.... huhuhu terharu betul aku tau

10 comments:

nurbijen said...

Happy belated birthday Dana...
Moga diberi kesihatan yang baik selalu...
Biar batuk2 tu cepat berlalu...

Rasanya musim kot skrang ni..
Kami satu sekeluarga pun tak sihat sekarang ni...

cheq da said...

Happy birthday dana..semoga happy selalu

Kakzakie said...

Yelah kalau baby nak tukar bulan dia demam ini mak budak tukar tahun demamlah Dana.. Kawan-kawan itu sayang kat Dana dan sentiasa ingat. Syukurlah...

Lepas dpt makan kek nanti sihatlah hihi...

Bbwana adienia said...

happy birthday ya..eh, tak sangka ni kita rupanya seumur la..hihik..

apapun, semoga dipanjangkan usia, murah rezeki dan bahagia selalu ya..

Qhaifa Nur said...

Hepi besday dana...bestnya makan kek...best juga ada kengkawan yg sporting...

aryan azra said...

hepi belated besday dana...baru 33tahun ye...alamak dana akak lagi tua dari dana la...hahaha adoi,sebelum ni panggil kak dana lak..sorry ye dana

alahai sambutan besday tapi yang empunya diri tiada,mesti dana sedihkan tak pelah dana tak sihatkan..moga dana cepat sembuh ye...

akak doakan moga dana diberikan kesihatan yang baik,ceria2 selalu, dimurahkan rezeki oleh Allah swt...

norhidana miswan said...

k Nurbijen- mekasih kak.... itulah kak, dana dh mule rasa perit terik tekak nih...

Cheqda- mekasih kak

k Zakie- hehehe itulah org tua pun sama jgk yek kak... udah mkn kek tp batuk tak elok2 pun

Bbwana- mekasih.... tak panggil kak2 lg yek hehehe

k Nur- hehehe mekasih kak... alhamdulillah kwn2 sume sporting

Aryan- heheheh... takpe, blh sesekali rasa muda org pnaggil adik hehehe...
mekasih yek kak

Qaseh Vee said...

selamat menyambut hari lahir dana ... top up hantar umah ok gak tu ... semoga cepat sembuh .

norhidana miswan said...

k Qaseh- tq kak....

saly said...

Slmt hr lahir kak dana.. sory Ucp dh lwt 2 hari..apepun, smga pnjang umur ,dmurahi rezeki dan diberikan kesihatan yg baik hendaknya.. psst.. sama bday dengn abg long saly..hii