teman2....

Wednesday, August 26, 2015

WW adik aku awesome....

as salam sume kwn2,

Aku ni klu tgh sibuk ke atau malas yg terlampau... aku wassap je maktek bgtau suh ironkan baju sekian sekian pastu siap pesan tudung aj biar sesuai jgn ikut suke je hehehhe....

Jdnyer bile mlm td sambil aku gulung popia kt ruangtamu aku wassap je kt dia suh ironkan baju n tudung



2 pilihan tudung utk baju plain oren ku

ini pilihan ku arini.... ada bnyak color lg meriah dr oren saja ehehehhe

p/s: tak faham ngn manusia yg psiko ..... melihatkan diri sendiri sempurna sedangkan semua manusia tak pernah sempurna

18 comments:

norey said...

comeyyy dana :)

nur anis said...

wahh..vouge gituuuu..:)

yanie yusuf said...

wahh cantik corak tudung...tudung aj memang cantik

nurbijen said...

Untung lah ada adik yg membantu :)
Phewitt.. comel!
Siapa yg psiko tu? Hehehe, bz body pulak...

Kakzakie said...

Kalau dah darah daging tahu citarasa kakak dia Dana.

ohpanduan panduan said...

Cantik. Sesuai dengan padananya.

hainom OKje said...

Mentang mentang ler ada adik kat rumah ....senang ek order jer hihi.... Eh ? Bukan ke hari tu Mak Tek tu dah balik kg Dana

Pokok Manggis Depan Rumah said...

kerenah manusia macam-macam. Sabarlah akak. Cantik tudungnya.

aizamia3 said...

bilalah dapat jumpa Dana agaknya.. ;)

eemm.. orang macam tu usah dilayan Dana.. dia fikir dia je yang terbaik susahlah.

Jobdirumah Buat Duit said...

Pilihan adik memang sesuai. Cantik.

Bbwana adienia said...

Comel jer pic tu..cantik la..;)

norhidana miswan said...

k Norey- tq kak, tang mana tuh pipi ek

Nur Anis- takde vogue nyer pi keje dik

Yanie- heheheh betul3

k Nurbijen- tp kadang mls jgk tuh kak, ada lah seseorg tuh kak

k Zakie- sbb dh tau kakak dia super cerewet

Ohpanduan- tq ye

k Hainom- hahahha... itu makngah kak ni maktek dia mmg ddk ngn dana jgk

PMDR- itulah kan

k Aizamia- itulah bkn jauh pun kita dkt je kan...

Jobdirumah- sbb dh pesan siap2 tudung oren jgn lari tema

Bbwana- tq yg cntik tudung akak biasa2 je dik

aryan azra said...

wah seronoklah ada orang yang boleh tolong ironkan baju, tahu citarasa pulak tu

cheq da said...

Sama plak colour tudung tu dengan cheq da punya..hihihi

Bitt (double IS) said...

suka color oyen ehhh...cantik

norhidana miswan said...

k Aryan- itu sesekali je selalu2 dia tarik moncong

Cheqda- kite geng setudung lah kak

k Bitt- yap suke kak, tak tau naper suke color yg ceria2 gitu

Tie HT said...

Tomeynya dana oyen color ^_^

Memang nyampah dengan org yang psyco cgitu

sue mohamed said...

wahh bestnya ada org tlg ironkan.. kikiki