teman2....

Wednesday, August 5, 2015

WW cengkenit ooo cengkenit

as salam sume kwn2,

kisah 2minggu lps nih, kisah pas balik raya... aiyan kt kerteh kan gian main gelongsor, balik kl pun sbk nk main gelongsor... kt situ kot kene... pagi tuh perasan ptg tuh dh pi kinik doc cabut... pastu ok je blh main tak gatai kot

aku panggil cengkenit mcm kutu babi tp kecik skit kot....

kami syak kene masa main kt sini... dh kt ukay perdana nih... edy kata ada banyak kucing tdo kt tmpt gelongsor

kt bahagian bulu mata tuh... sian dia nngis mcm apa

6 comments:

Kakzakie said...

Bahayanya Dana. Nasib baik kat situ
Ada yg masuk dlm telinga lagi teruk..

LYAfrina said...

kecikk..
tp ckp berbisa..
kesan dia, tmpt gigitan tu gatal smpai bila2...

norhidana miswan said...

k Zakie- itulah kak, kalu dana tak perasan taik dia tuh mmg dana tak tau ada cengkenit... udahla nk cbt ssh

Lyafrina- betul2... yg sian kalu kene kt bdk2 tuh kan...

Bitt (double IS) said...

kena geget ke...adoiii siannya

aryan azra said...

alahai siannya aiyan...cengkenit nih gigit gatal kott...

dulu2 kat kg, penah masuk dalam telinga, keluarkan guna minyak masak...euwww geli je hehehe

NEKCIK said...

sib baik tak kna kat bird..boleh bengkak besar