teman2....

Thursday, August 6, 2015

photo diary lepas raya

as salam sume kwn2....

lama betul tak bt segmen PD nih kan... almaklum gambo tak berapa nk hada hehehe...

tp kn, kire aci kan kalu gambar tak banyak hehhehe... jnji ada kan kan kan...

ni kudapan ptg smlm.... cempedak grg oh sedap nya

madu 3... ulang2 kali tgk pun tak jemu, gelak tak hingat walaupun dh blh hafal segala dialog pelakon

kegian an petai... boh dlm sambal sadin konon takmo bg bau... tp yg mentah ada jgk bt ulam... huhuhi


kelmarin nyer menu sapan... tauhu goreng cicah sambal kicap hehehe... org kampng sgt
masa balik dr kerteh... kt area mana ntah lps2 exit jabor nih... 

sume pokok2 jd oren berhabuk... sian betul


p/s:alhamdulillah hampir selesai penantian MH370.... moga semua dipermudahkan

11 comments:

NM03 said...

danah, baju aku tu kain kt nagoya la beb. hahahahahahahah

norhidana miswan said...

NM03- aku dh hagak dh kak... sbb mmg tgh inn kan corak gitu... aritu adik aku ada jgk beli corak ala2 mcm songket... nyesal aku tak beli

cheq da said...

Cempadak goreng..sdpnya dana

Bitt (double IS) said...

banyak oren i pernah lalu tempat mcm tu kat terengganu jugak la...

u jemput singgah : http://bitttravel.blogspot.com/2015/08/contest-for-reader-bitt-2015.html

saly said...

Lama x makan cempedak goreng.. sedap..
Alfatihah buat mh370..:(

norhidana miswan said...

Cheqda- sedap kak.... kt sana dh ada jual cempedak blm kak?


Bitt- mmg siap kuar kt fb tuh kak... yap nnti singgah contest tu ek

Saly- sbb ada musim kan, bile dh dtg musimnya itu yg di tunggu2

Amy Hilmirda Daud said...

sedapnya cempedak goreng.. sambal petai pun sedap jugak..

Kakzakie said...

Teringin-->masak-->siap-->ambil gambar-->makan
Gitulah pusing-pusing ye Dana..

norhidana miswan said...

k Amy- heheheh itulah kan kak...melayan napsu

k Zakie- hehehehhe...

nurbijen said...

Balik M'sia, tak jumpa lagi cempedak goreng...
kena cari ni...
Tiba2 teringin bila tgk gambar dana :)

aryan azra said...

cempedak goreng tu sedapnya...