teman2....

Monday, August 17, 2015

raya opis ep2

as salam sume kwn,

 di kelemauan ini aku gagahkan jgk diri menaip entry baru... bkn lemau sbb monday blues ke apa, tp kesihatan tak menentu... tonsil nih kejap ok kejap sakit... dh amik ubat antibiotik tp msh lg blum kurang... sakitnya bila batuk rasa mcm nk cuti blik umah tido je... huhuhu... moga dikuatkan diriku ini

Sambungan gambar posing2 time raya yek kwn2...

ngn bffku nan sorang nih.... cengkonon mesra2 gitu

mula2 nk bergambar ber2 tp jd ber 5 pastu.... 

pastu ramai2 nk join welfie jgk


sambil turunkan makanan dlm perut gambar2 dulu

bergambar sambil latar belakang kwn2 ku menapau

senyum2....

saja kaco mem besar kami yg berbaju emerald green tuh... gambo ramai2 

p/s: bila dh mule tak sedap tekak... mule lah yg lain2 menyusul2... tonsil oh tonsil

8 comments:

Kakzakie said...

Yelah kalau dah kata raya Dana
Makan-makan mesti lepas tu gambar-gambar-gambar.

aryan azra said...

moga cepat sihat ye dana..

seronok dapat kumpul ramai2 macam tu kan meriah je rasa

Bbwana adienia said...

Wah meriahnya..seronok beraya :)

Moga cpt sembuh..minum air byk2

wahida said...

kemain meriah...

norey said...

semoga cepat sembuh dana...
ambil gambar kena happy..hilang stress...

mshazadoes said...

amboi2 memasing sibuk jgk nak wefiee..hihihihi

LYAfrina said...

kemain meriah masing2 nk selfie ye..
opis lya thn ni x buat pon jmuan raya.. x sempat sbb tgh hndle projek skarang

aizamia3 said...

Tiap tahun kalau bahagian akak buat jamuan raya, pasti akak antara orang yang terakhir makan sebab leka mengambil gambar dan berselfie wefie bersama kengkawan.. dah puas bergambar barulah makan.. ;)