teman2....

Wednesday, August 19, 2015

WW oh pokok pudina ku

as salam sume kwn2,

selamat hari rabu.....

hampir 2minggu aku tinggalkan kekeringan, hampir aku kecewa kehilangan nya tp.... ternyata tak sia2 kau ku siram hari2 tanpa jemu..... akhirnya

muncul jugak tunas baru pokok pudina ku


p/s: bila tonsil sakit deria rasa otomatik mcm kurang cekap huhuhu

6 comments:

Kakzakie said...

Pudina memang tak boleh tak disiram
Kalau siram selalu cepat membiak

norhidana miswan said...

k Zakie- itulah kak, syg betul masa tuh... nyesal tak bwk balik kg... nsb lah bertunas jgk... lega rasa

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) said...

Alhamdulillah.. bertunas balik pucuknya Dana..
Memang sedih kalau mati pudina tu kan..
Akak pun ada pokok yg mati tak disiram bila balik kg lama hari tu..

norhidana miswan said...

k NurHayati- itulah kak... tak sangka bertunas jgk... hari2 siram duk pujuk2 jgn la mati... tak sangka.... pokok2 lain tahan btl walaupun 2minggu tak siram tp pudina je yg mati

nur anis said...

balik dari cuti raya hari tu, habis tengok pokok-pokok saya kering..hukhuk

sue mohamed said...

wah.. naik balik pucuk dia..bagus la..

jemput singgah tips cantik tanpa mekap