teman2....

Monday, July 14, 2014

pojek shawl dh setel

as salam sume kwn2,

selamat hari isnin, ada yg cuti tak arini? maklum esok cuti nuzul quran kan... aku tak cuti pun saja simpan cuti banyak2 skit... esok cuti nuzul Quran, bersamaan jugak ngn hari lahir hero ku nan sorang tuh.... 

takmo bebel panjang, sbb keje banyak... biarlah gambar berbicara walaupun ni bkn ntry photo diary



5helai shawl.. pertama

5 helai kedua... 10helai dh setel n dh dpt upahnyer alhamdulillah

ni lak shawl utk kwn opis... nk design ala2 ariani katanyer

jugak yg ini.... glamer lah raya nih

ni pojek manik last sebelum mule jht baju sndiri... berkobar2 nk jht baju sndiri nih

p/s: yeyeyh aku dpt bos baru, moga2 dia lebih baik dr bos lama.... tp orgnyer kecik molek je... terasa PA dia nih besar sgt dr bos nyer yg kecil molek hehehe

13 comments:

cheq da said...

Cantiknya dana..shawl patern apa ni..

nur anis said...

cantik kak..:)

Sis Vee said...

cantik ... berkenan lak dgn shawl caler coklat tuh ... lepas ni blh tgk dana gayakan lak ...

mia izzati said...

cantiknye kak shawl tu..awat tak open biz kat blog..ke saya tak pasan?hehe..

aizamia3 said...

cantik.. memang curlaslah yang memakainye nanti..

:: Cik Viva :: said...

cantiknya..ni halfmoon butterfly ke?

Pokok Manggis Depan Rumah said...

Cantik akak. Ramai juga yang sambung cuti hari ini.

dya said...

akk.paten chiffon ker?nih yg jeles tgk akk gune shawl
selamat hari raya ayyan -..-

norhidana miswan said...

Cheqda- halfmoon buterfly

Nur Anis- mekasih dik

sis Vee- dana takde pun shawl gini kak, ni dana jhtkan ada org tempah

Mia Izzati- hehehe tkt tak laku, ni akak bt kan utk org jual

k Aizamia- betul2 tuh kak

Cik Viva- ya betul itu

PMDR- itulah, pakkal akak mmg nk simpan cuti banyak2, kalu tak mmg dh cuti

Dya- ni bkn akak nyer, ada org tempah... akak mmg takde lah nk bershawl2 gini

Nafira usof said...

Salam Kak Dana~

Waaahhh.. cepat betol buat keje jait menjait. masyuk lah upahnye khennnn?
bolehlah wat belanja raya kan~

wew~ peach eh tahun nih??
cantekkkk!

cheq da said...

Dana halfmoon butterfly tu potongan cmana yea..sbb cheq da ada jgk jahit jenis halfmoon yg ada manik tepi cm ni..tu beli yg siap pas tu tiru

Sarah Talib said...

Wah cantik...Alhamdulillah rezeki raya tu.

hainom OKje said...

Untunglah Dana...pandai jahit manik boleh dapat cari duit lebih....