teman2....

Tuesday, July 8, 2014

kebaya ungu bermanik pink


as salam sume kwn2,

aku ingat thn ni takde tempahan jahit manik, ingat boleh la rehat2 tp ada jugak rupenyer, tp kire ok lah tak banyak mana pun, boleh la bt tambah2 duit raya nnti kan.... baju nih milik kwn sekampung aku, dh lama dia bg tp aku lah yg dok berehat2... bile tibe2 aiyan kene op lg lah aku terlupa pasal baju nih... ni pun baru je setel dia antar rasa aku dlm bln 5 gitu kot.... nsblah tuan nyer tak kisah cpt ke lambat jnji dpt sebelum raya.


ni gaya penuh nyer.... maktek jd model

kt tgn je nk letak lace, itu pun dia kata nk simple je

kt bahagian tgh baju... tabur simple2 je...

21 comments:

lieyalatif said...

sumpah cantik dana!!!!

nak seri bling2 hah baju yg kosong tu....begitu hebat kan kuase manik ko...auwwwwwww.... kreatif ko...aku suke kat tangan tu....nampak baju mahal plak bile dah naik manik2 ko nieh....

Pokok Manggis Depan Rumah said...

Cantik baju bermanik ungu ini akak.

Kakzakie said...

Kalau pandai nak menyusun-atur kedudukan manik memang cantik jadinya Dana.. Apa lagi kain polos bila letak jadi meriahlah sikit..

Ibu Lala said...

Cantiknya. Pandai buat.

nur anis said...

cantik la kak..lama saya tak menjahit manik ni..

saly said...

siyes, mmg cantik la... untung kalu pndaikn..

saly said...

siyes, mmg cantik la... untung kalu pndaikn..

norey said...

kreatif dana...nak jahit manik kena ada kuasa kreativiti untuk menampakkan baju nampak mewah dan esklusif gitu.....tahniah...jgn malas² rugi kemahiran tu x di praktiskan hehehhehe

norhidana miswan said...

Lieya- aku yg cantik ke baju cantik ni kak leha oi heheheh

ko nih jgn la puji over kang aku riak lak...heheh tq fren

PMDR- bermanik pink dik heheh, tq

k Zakie- mekasih kak....ni pun nsb tuan nyer baju kata nk simple2, kalu tak fenin gk

Ibu Lala- mekasih kak,alhamdulillah boleh la skit2

Nur Anis- mekasih dik, awak tu pn pandai memanik gk kan

Saly- awak pun boleh dik, cube bt utk baju raya nnti... mana tau menjadi

k Norey- ehhehe alah tak de kuasa2 kak, kalu minat boleh je... tp kadnag kering gk idea nih...

UmmuAidan-Arissa said...

bila dah siap pakai katbadan tuh mmg nampak cantik kan dana...

Sis Vee said...

selaluny baju raya 5 thn lepas klu sis nak pakai lagi , sis akan tambah aksesori manik sbb selalunya baju raya sis cuma pakai masa raya saja ... heh heh

cheq da said...

Cantiknya

Sarah Talib said...

Rajinnya....cantik tu

norhidana miswan said...

k UmmuAA- heheh aah nampak lain dh warna warni kak

SIs Vee- akak selim bdn maintain je boleh lah recycle baju lama bg manik n lace nampak baru terus ,,

Cheqda- mekasih

k Sarah- mekasih kak, tambah2 duit raya

Nafira usof said...

Cantek sangat hasilnyeee!
beruntung orang pandai jahit manik nih. sbb kalo nak upah jahit.. boleh tahan jugak kan upahnye.

aizamia3 said...

cantik.. ;)

aizamia3 said...

cantik.. ;)

aryan azra said...

pandai akak jahit manik..cantik

LYAfrina said...

comel..
lya tak mampulah nk siapkan mcm ni..

Mimi Azirah said...

cantiknya...

hainom OKje said...

Hehe nasib ada mak Tek...kalau tak jenuh jugak nak tengok hasilnya.. Design nak memanik ni sesuka hati awak ke atas permintaan Dana?