teman2....

Monday, July 21, 2014

manik terakhir sebelum cuti raya

as salam semua kwn2,

hari isnin terakhir sebelum kite beraya minggu dpn, cpt betul masa berlalu.... Ramadhan kali nih sgt pantas bergerak meninggalkan kita, mcm2 kisah sedih terjadi di bulan ini di tahun ni...
pray for MH17 pray for gaza...

thn nih mmg takmo amik tempahan manik tp ada jugak lah selit2 skit, thn ni bnyak jht shawl.... last2 jht sebelum ttp kotak manik simpan utk diri sendiri je skit2

tambah lace jugak manik utk kasi naik skit baju tuh

shawl ngn manik utk bff kami yg berpindah kt sabah... kirim kt bos sbb dia ada keje kt sabah

shawl ala ariani utk bdk opis... cun pulak nengok hijau ngn pepel gini... 

shawl halfmoon terakhir... mmg vogue lah kwn ku di syawal

aku di hari ni.... memakai tudung yg striking giles hahahhah 

p/s: kemanusiaan semakin hilang di dunia ini....syaitan bertopeng kan manusia semakin bnyak dlm dunia nih... moga Allah lindungi saudara kite di Gaza, lindungi sukarelawan yg menghantar bantuan  ke Gaza... juga permudahkan urusan utk mendapatkan mayat2 mangsa MH17 di ukraine

12 comments:

inazamri said...

cantiknye dana.mmg seni betul la dana ni.akak tengok mcm rumit sgt nak jahitnya.suka la manik yg kat shawl tu.cantik sgt

nur anis said...

waa..cunnn..

norhidana miswan said...

k Inazamri- mekasih kak, itu yg simple2 je tuh kak.... lgpun nk bt sarat2 payah jgk ngn shawl yg kain nyer lembut n nipis

Nur anis- mekasih dik

Kakzakie said...

Manjalin manik ni kena telaten Dana. Kalau tak susah nak menjadi cantik macam tu..

Sehingga hari ini semua kakitangan yg dihantar tak dpt masuk lagi ke kawasan MH17 terhempas. Sedih... teruskan doa-doa kita.

fazianbatrisyia said...

bestnya ada bakat & kesabaran jahit beads...sy tak kot masa ni

norey said...

cantik sangat jahitan manik shawl²tu...

UmmuAidan-Arissa said...

sebut psl shawl akak teringin jugaklah dana yg bermanik2 tuh..pakai yg baju apapun mesti cantik kan...

Nafira usof said...

Salam Kak Dana~
camner persiapan raya?? dh complete??

cantek lah lace kat lengan baju tuh.. nampak berseri sangat baju tuh~ berkenan plak dengan kombinasi warnanye.

shawl tu pesen baru eh kak?? cantek gak hiasan manik tuh~

orang kulit putih nih, pakai warna ape pon masuk jer. di wajah tuh nampak sangat mood raya. hihihihihi :P

aizamia3 said...

manik kat shawl tu cantik.. ;)

norhidana miswan said...

k Zakie- aah mmg kak, sbb tu kalu dh memanik kene consentrate, bile dh kt umah nk msk nk itu ini itu yg cpt blh jd lambat memanik nyer

Fazian- kot2 minat boleh jd semua nyer

k Norey- mekasih kak...

k UmmuAA- skrg tgh trend ala2 dato ct kak... dana sndiri pun takde lg yg gaya gitu kak

Nafira- hehehe belum complete langsung dik non oi... shawl tuh aah pesen baru... kulit ptih la sgt akak nih.. itu ilusi flash camera je

LYAfrina said...

Untungnya ada bakat dlm mnjahit ni.. shawl mcm ariani tu mmg cntik sgt

Mimi Azirah said...

cantiknya kak..pndai akak jhit