teman2....

Monday, July 7, 2014

aiyan dan otomen

as salam sume kwn2,

selamat ari isnin... maaf yek minggu lps jumaat senyap je, opis takde tenet, nk bt ntry kt hp line celcom kt opis lak mcm ampeh... jd nyer pospont ke isnin la... korang jgn marah ek.... 

ni pun baru ok tenet nyer, keje dh setel baru blh bt ntry nih.... jom2 lyn gelagat rayyan izzan ngn otomen, 
topeng otomen ni dia takmo pakai tp paksa suruh org pakai.... pandai kan

masa nih maktek melayan dia sbb takmo dia kaco aku jht manik


jeling2 suke lah tu...

gelak bukan main besar kt otomen nih

sempat selfie ngn otomen lg

gasak lah korang, jnji tak kaco mama bt keje

p/s: arini mls nk msk iftar berat2 kepala rasa berat n tido je sbb tak ckp tido semalam... ingat nk goreng epok2 ngn popia otak2 je...

8 comments:

Acik Erna said...

Sukanya Aiyan ngan otomen

Kakzakie said...

Suka kakak tengok Aiyan ketawa gelihati sesungguh Dana.. Rajin maktek melayan:)

UmmuAidan-Arissa said...

hepinya aiyan dapat main ngan otoman..bila dia ceria gini kita pun rs gembira jugak kan dana...:)

norhidana miswan said...

Acik Erna- tgh minat sgt nih acik, kalu tak pandang pun tidak

k Zakie- maktek tu tgk2 mood jgk, selalu kene buli dek aiyan jgk tu kak

k UmmuAA- betul kak, tp dia tiap2 hari mmg ceria selalu

norey said...

alhamdulillah..happy sangat² aiyan :)

Sis Vee said...

klu sendiri pakai aiyyan x nampak muka ottomen , tu sbb suruh maktek dia pakai . pandai maktek dia melayan ...

Nafira usof said...

Hai kak Dana..
alahaiii.. rajin Maktek dia melayan. bertuah lah Aiyan ade geng main.
kemain besar gelakkan maktek dia yer. sonok lah tuh dpt buli maktek dia.. hehehe.

kalo x masak beli je lah eh?? Zura pon semalam beli jer.. x sempat nak masak dah sbb Cinta berbuka kat luar semalam.. huhuhu

ros_reeza said...

Sukalah Aiyyan sebab ad ayang melayan dia. hihihi