teman2....

Monday, July 13, 2015

Salam Aidilfitri kawan2... Drama sebabak

as salam sume kwn2,

selamat hari isnin, selamat menempuhi ramadhan ke 26, cpt betul ramadhan meninggalkan kita... lagi2 bile dh makin dewasa nih, terasa cpt benar ramadhan berlalu rasanya mcm baru je minggu lps pertama kali bangun kejut sahur org2 kt umah tu, tup2 dh nk raya...

Tahun ni raya sederhana, simple je janji balik dpt balik kg beraya ngn family.... tahun nih aku amik cuti raya lama skit, 8hari aku amik cuti rehat tahun ni, aku cuti 3hari sebelum raya kan balik johor dulu, so... esok dh balik kg, doakan yek moga selamat perjalanan balik nnti.  Thn ni balik kg ngn maktek n aiyan dulu pastu amik adik aku kt nilai, edy akan balik 2 hari sebelum raya. Lps tu raya ke3 kiteorg gerak ke kerteh lak raya sana.


selamat hari raya semua kwn2, maaf zahir dan batin yek

* corat-coret semalam masa beli sandal utk aku n adik2 aku kt bata....


maktek test sandal utk makngah... sarung n tgk kt cermin tu ok ke tak... 

eh... pastu ada kaki kecik ni pun acu2 kaki dpn cermin jgk ikut maktek dia bt
sekali tuh eh ada sandal buruk sapa nih duk atas rak nih... .


dia dh pakai dh kasut atas rak tu rupenyer


udahla dua2 tu belah kanan... hahhahahah 

 p/s: ptg ni rasa mls nk msk berbuka, nk suh edy beli je... nk kemas2 brg kt umah utk balik kg esok pg... sebenonyer lbh kepada mls nk msk hehehhe

20 comments:

lieyalatif said...

Assalamualaikum…

Selamat hari raya aidilfitri dari lieyalatif buat ko sekeluarga dana….moga syawal dirai dengan penuh meriah dan dlm keberkatan Allah taala….

Terlebih bias tutur bicara,
Disimpan jangan ampun dipinta,
Syawal dinanti akan kunjung tiba,
Ikhlas dari hamba yang cantik jelita.

Hati-hati dlm perjalanan moga raya tahun ini dirai gembira….

Kakcik Nur said...

Salam Aidil Fitri Dana...

Selamat balik kampung dan semoga segalanya berjalan lancar dan selamat bergembira bersama keluarga tercinta...

norey said...

selamat hari raya dana..
nak datang beraya rumah akak silakan..akak ada raya ke 4-5..raya ke 3 dan ke 6 dalam perjalanan...nanti hello²...

Pokok Manggis Depan Rumah said...

Selamat Hari raya akak. Semoga selamat semuanya. Makin dekat dah raya..hehe.

norhidana miswan said...

Lieya- wsalam beb, selamat hari raya jgk utk ko sekeluarga....

Kakcik Nur- mekasih kakcik...

k Norey- insyallah kak, kalau ada rezeki berjumpa kita

PMDR- itulah, mekasih dik

aryan azra said...

selamat menyambut aildifitri yang bakal tiba nanti...
bestnyer dapat cuti lama, kita tak dapat lama..bos tak bagi huhuhu

moga selamat pergi dan kembali ye...

norhidana miswan said...

Aryan- mekasih... itu pun cuti tinggal 19hari je lah dah... nk wat cmane taska aiyan 27hb baru bukak... tpaksa cuti lama

NEKCIK said...

Selamat hari raya Dana sekluarga semuga perjalanan di permudahkan dan di lindungi Allah amiin..ampun maaf dari nekcik
Nanti raya datanglah rumah nekcik ye

saly said...

Slmt menyambut hari raya juga kak dana n family.. maaf jg pinta jika saly ade salah silap komen ya.. semoga selamat diperjalan.slmt smpai ke destinasi ..

Zulfadly said...

selamat hari raya kak n selamat balik kampung, kim salam budak kecik tu walaupon dah besar saya tengok, tinggi dah, hehehe,

wahida said...

selamat hari raya danah...
maaf zahir batin ye...
hati2 selalu di jalanraya...

Fatin Mraz said...

wow..lamanya pn dana cuti..
nway, selamat hari raya gak!
maaf zahir batin~

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

selamat hari raya ye...

LYAfrina said...

pnjang cuti..xpelah..time ni lah nk bkumpul kan...

Salam Aidilfitri
Maaf Zahir & Batin

mamy harraz said...

salam aidilfitri utk dena sekeluarga :)

cheq da said...

Selamat hari raya dana

Ibu Lala said...

Selamat hari raya dana. Syoknya cuti lama. Baki pun byk lagi. Selamat balik kg. hati hati di jalan raya. Akk dah start keje hr ni. Cuti pun baki 10 hari je. Apa nak buat. Keje swasta cuti ciput je. Lepas ni byk lg nak cuti. Macam macam urusan. Harapnya tak unpaid la

Cho Zila said...

selamat hari raya...
baca kisah aiyan memang happy rasanya... macam2 kerenah diani.. tapi menghiburkan hatikan..

hainom OKje said...

Mana entri Rayanya? Ingat okje sorang yg mood ke laut rupanya org tu pun sama hihi....
Tp yelah....kalau dah nak balik kg mmg malas weyh nak masak hihi....tak sabo....

nurbijen said...

Salam Aidilfitri Dana....
Kemain dia happy dapat test kasut baru... dua2 kanan pun belasah aje lah Ayyan.... hahahah