teman2....

Friday, July 10, 2015

Percubaan pertamaku....

as salam semua kwn2,


jumaat terakhir di bulan ramadhan ini, minggu dpn nyer jumaat udah raya...
kejap betul rasa ramadhan tahun ni, sedar2 dh nak jumpa syawal... sedih ada gembira pun ada.

Tahun ni aku takde dpt tempahan manik baju raya or tudung raya mcm tahun lps, lbh rilex sampaikan baju raya sendiri pun kosong je.... dh senang lenang sampai jd malas kui3....

Seorang membe opis minta tlg buatkan, dia bg contoh spt baju rizman ruzaini kt zalora nun... cuba sebaiknya nk ikut walaupun sikit pn tak sama kui3...


walaupun org yg mintak buat tu kata cantik... tp bg aku banyak lg perlu di baiki... 

p/s: nk cari sandal raya lah.... raya thn ni raya yg sederhana je

10 comments:

norey said...

cantik dana....nak buat manik ni kena banyak sabar...dulu akak belajar juga..tapi mmg nak menjahit ni...kdg bakat tu kena ada..xde bakat..manik terbiar sepi....huhuhuhu

teruskan usaha memanik...jgn malas²....

balik kg..hati² di jalan raya...sama² la kita beraya dengan sederhana..

aryan azra said...

cantik la kak..

Cho Zila said...

untuk mata akak cantik dah..

aizamia3 said...

Sekurang-kurangnya percubaan pertama menjadi dah dihargai.. ;)
Raya ni sangat sederhana akak rasakan..

NEKCIK said...

Takpe yg penting pelanggannya gumbiraa
Dana mola cuti bila tu

saly said...

Cantik kak.. first cuba dah cntik kreatif je.sama lah tahun ni b'sederhana sglanya.. alhamdulillah

Ibu Lala said...

Cantik doh tu. akk yang x kreatif nampak cantik aje.

hainom OKje said...

Kalau okje dah cantik sangat tu Dana.....maklumlah yg nengoknya tu org tak reti apa hihi...
Tak de weyh hakak baju trendy gitu.....entah bila nak merasa!

norhidana miswan said...

k NOrey- tq kak.. insyallah

Aryan Azra- mekasih dik

k Chozila- tp bg dana lum comei sgt kak

k Aizamia- huhuhu samalah kite kak

Nekcik- dana mula cti selasa nekcik

Saly- dh lama tak pegang jarum ngn benang itu yg jd gitu

Ibu Lala- hehehe... tak berapa menjadi tuh kak

k Hainom- heheh... dana pun baju raya biasa2 je thn ni

LYAfrina said...

cantik n kretip