teman2....

Friday, July 31, 2015

Aidilfitri di kerteh ep. 4pun





as salam sume kwn2,

maaf arini lwt bt ntry, pg td ada jamuan raya kt jupem nih... kene rewang wei... pas rehat baru ada masa bt ntry baru.

sebenarnya ntry raya kt johor ada lg tak mskkan, gambar raya sefamily takde tp itu nnti lah, ni cite psl raya kt kerteh lak....
Ada jgk pg beraya umah sedara mara n kwn2 edy tp lupe nk amik gambo


sampai2 kerteh mlm tu dh sbk main bunga api

masa ni sepupu lain takde, dia lah seronok main sorang2

bfast keesokan nya... semua berasaskan pulut... mmg blh gemuk lah aku

esoknya, raya ke4 mule2 edy kata nk pi giant je... pastu tup2 nk beraya umah kwn dia kt dungun,
 aku ngn tak makeup beraya jelah

balik beraya... lepak tp pantai layan mende nih


pastu layan dia main gelongsor tepi pantai... suke lah dia

sbk nk pancing ikan masa nih... kui3


main jongkang jongkit ngn papa heheheh 
takmo balik masa nih....angin mmg kuat betul kt sini


dia punya gaya... seronok betul lah konon nyer

laksa kuah putih mil ku... mmg sedap betul

pg beraya umah maksu edy... di kerjakan lah kucing nih... udahla baik je
suke btl dia dh buli kucing tuh



pastu balik beraya main gelongsor tp pantai lg

gasak lah 2 beranak nih



mcm2 gaya lah dua beranak nih

mlm tu dpt hamper dr tokmi nyer... sume cucu2 dpt

sehari sebelum balik kl... layan gelongsor kt marrybrown lak


konon2 bt2 tido

6 comments:

Kakzakie said...

Saat paling menggembirakan utk beraya masa kanak-kanak macam Ayyan inilah Dana.. tak ada masalah dlm hidup. Semuanya happy belaka.

mamy harraz said...

waktu raya ginilah berjumpa segala makanan lazat
so jom kita lupakan bilangan lemak semua tu dana hehe

salam aidilfitri utk dana sekeluarga :)

nurbijen said...

memang sakan aiyan beraya...

LYAfrina said...

sedapnya lksa kuah putih,,feberet nih..tp suka mkn dgn lksa gndum..

agknya rmh MIL bjiran j dgn rmh sdara lya.. x pnh jumpa plok kt..pdhal ade setempat j msa tu

nur anis said...

seronok aiyan beraya, berjalan, main ye..

aryan azra said...

seronoklah aiyan main bunga api,jalan2 dekat kampung ye..tengok muka dengan senyum tu pun dah tau aiyan gumbira sangat tu..