teman2....

Thursday, July 2, 2015

durian oh durian

as salam sume kwn2,

pertama kali nyer mintak maaf lah yek segmen PD mmg takde bt sementera waktu, tuan nyer blog mls nk amik gambar, juadah berbuka n sahur pun takde amik. jd nyer korang layan la apa yg ada je heheheh

mlm td balik dr nagoya singgah beli durian tepi jalan, rm10 3 biji je, kecik2 je pun... tak berani nk beli yg beso2 lah... udahla pose2 kang kering tekak batuk2 padan muka

tp kan sakit ati ngn aiyan, dia punya geli kt durian sampai lari jauh2 

9 comments:

nur anis said...

hahaha..aiyan buat lawak la.. budak bandoo ni..

ros_reeza said...

Duriannnn !!! Feveret Ros

Pokok Manggis Depan Rumah said...

Wah seronoknya makan durian. Saya insyallah balik kampung cari durian minggu ni..hehe.

saly said...

Wah durian kak.... lamenya tak makan durian.hahaha rugi la aiyan takut durian.best Ibu aiyan la makan sorang2.

Mamamyras said...

sedapppnyeee~ harap2nya balik raya nanti ada la lagi durian ni. bole pulun byk2. hehe

Qaseh Vee said...

utglah aiyan tak mn , blh pulun sensorg ... hehehee ... dia tak biasa tu . cuba bagi dia rasa . mana tau trus jatuh cinta nanti ...

Cho Zila said...

akakkpun baru beli haritu.. memang sedap sangat walaupun bulan pose tetap makan...

LYAfrina said...

dap ermmmm

Kakcik Nur said...

Durian adalah kesukaan kakcik tapi bulan puasa ni kakcik tabahkan hati... ;-)