teman2....

Wednesday, August 27, 2014

WW kesabaran yg tinggi


As salam sume kwn2,

Memanik mmg perlukan ketekunan dan kesabaran yg tinggi.... huhuhui

Gini lah jd kalu ada yg ngaco..abis berterabur

Nsb lah jht bnyak2 jd aku campur sume... klu bertabur xde nngis nk ngasingkn


P/s: xsbr nk cuti ujung minggu... nk duk rilexxx je kt umah

9 comments:

ros_reeza said...

akak memang penyabar!

saly said...

btol tu dana..manik2 kcik gini kalu buat kena byk sabar..tp sy mmg tk pandai bab manik2 ni..hee

norey said...

huhuhuhu..nak memanik mmg perlu banyak² bersabar..dah bertaburan lagi kena double sabar..

cheq da said...

Kalau akak nk jahit manik bg anak main2 dulu kalau dah kacau..mmg xdpt nk jahit la jwbnya

Pokok Manggis Depan Rumah said...

Memang kena banyak sabar bila jadi macam ni kan akak.

Tihara said...

rajin dana bermanik
mesti tangan seni ni :)

hainom OKje said...

Kalau okje tk boleh ni....sebab bukan jenis tekun....mau 5 tahun baru siap hehe....

Aine Ainun said...

Selamat Malam.
Lama tak singgah sini..;)

hainom OKje said...

Sabau ajelah Dana....dah katanya Tokey manik hehe