teman2....

Tuesday, August 26, 2014

rezeki lps raya ...alhamdulillah

as salam sume kwn2,

alhamdulillah, rezeki lps raya kot nih.... ada jugak yg tempah shawl utk raya, akak tokey yg jual tudung suh aku jhtkan shawl butterfly sbb banyak permintaan... kalu ada kwn2 yg nk tempah ngn aku jgn lah malu2 contek aku yek


ni betul2 dlm minggu lps cuti raya

ni pun sekali.... juntai bawah bt lain sikit

ni yg dpt bt ujung mingu baru2 nih 

ni pun minggu lps punya... 


13 comments:

LYAfrina said...

cantiknya,,
brape upah camni dana

Kakzakie said...

Lumayan juga kalau dpt tempahan banyak Dana. Alhamdulillah rezeki Aiyan juga ni:)

Acik Erna said...

acik memang suka tengok tudung bermanik..tapi acik tak pakai shawl

lieyalatif said...

cantik dana...aku tgk org pakai lawo jek...aku pakai shawl..shawl aku kosogn jek semua nieh.... mcm bekenan plak ngan sentuhan ko nieh dana....

norey said...

alhamdulillah..rezeki lepas raya..nanti kawan² akak kat kl nak tempah akak suh roger dana je terus..

NEKCIK said...

tak rugi ada bakat mnjahit kan Dana..boleh mnabung. i

cheq da said...

Rezeki tu dana..boleh bukak tudung dana nti ni...

norhidana miswan said...

Lyafrina- mekasih, nnti akak pm kt fb yek

k Zakie- alhamdulillah kak, sikit pun rezeki jgk bg dana...

Acik Erna- tudung apa pun boleh letak manik acik

LIeya- heheheh yg kadang nk beli yg ori mahai bebeno, ko beli je kt arini sana lawo2

k Norey- betul kak... boleh insayllah

Nekcik- alhamdulillah, boleh la sikit2 nekcik

CheqDa- hahaha nk menjht sndiri takde mesin lg, kene menabung beli mesin kalu nk try jht sndiri nih

nur anis said...

akak, boleh tak nak tengok bentuk shawl butterfly tu macam mana?

Aida Salleh said...

cantiknya....tapi saya tak pandai pakai shawl butterfly ni...tarik pusing semua tak jadi...huhuhuu.
(nak wish selamat hari aya smlm last raya, so saya ucap maaf zahir batin je lah. saya baru berblog dan bw kembali selepas hamper setahun menghilang)

ros_reeza said...

rajin benar akak menjahit manik.. cantik cantik pula tu

saly said...

alhamdulillah ..rezeki dana.. ee mmg cntik2 la shawl tu.. geram tgok

hainom OKje said...

Masyukk yer Dana hehe....
syukur padaNya yg memberi rezeki....kan Dana