teman2....

Monday, August 25, 2014

rajin nye dia....


as salam sume kwn2,

maaf lambat update ngn korang, keje banyak nih.... itu yg lwt sikit... lgpun gambar pun mcm tkde sgt asik lah gambar shawl je, kang korang bosan lak...yelah sama je kan

belek2 terjumpa gambar masa raya kt johor aritu.... ringan tulang sgt tau anak bujang aku nih...


kuat tak... tolong papa kemas n angkat tikar... tp ringan je tikar nih

tak dipaksa yek,. diri sndiri yg nk buat... sambil tolong sambil main

lps udah penat bt keje... layan kartun feveret dia... upin ipin

kusyuk... udahla baju pun upin ipin.... 

p/s: sunyi opis sbb ramai yg pg bengkel, tinggal lah beberapa kerat je nih... huhuhui

15 comments:

Nafira usof said...

Salam Kak Dana~
zura pon bz+mood kelaut.. haini br ade semangat nak menulis balik.

Rajinnyeee anak bujang~ untuk lah mama dia.. hehehe.

anak2 zura pon suka tengok citer upin ipin.. tapi selalunye dorang layan kat tab jer.. hehehehe

UmmuAidan-Arissa said...

kuat dan rajinnya aiyan nie ..boleh tuh angkat tikar besar...
aiyan peminat tegar upin ipin yer sampai baju pun ade..hehehe

Kakzakie said...

Tak ada geng main itu yg rajin tolong papa kemas. Dah ada upin-ipin terus duduklah jawabnya:)

Hazmin Hamudin said...

Sorang2 takda geng ke tu? Patut la sampai carpet pun nak diangkatnya. Hehe

Acik Erna said...

rajin sungguh aiyan

norhidana miswan said...

Nafira- Salam Zura, hehehe akak mood tak kelaut sgt sikit2 jelah hehehe... itulah nsb dia boleh jgk diharapkan tp kadang nan adooo jgk

k UmmuAA- heheh tikar ringan je kak.... aah minat upin ipin kak, baju tuh suke sgt lah pakai

k Zakie- hehehe yg lain sume beso2 kak

Hazmin- hahaha kwn dh balik umah masa tuh

aizamia3 said...

Kalau ada geng mesti lagi happening tu..

Pokok Manggis Depan Rumah said...

Rajin sungguh Aiyan membantu. mesti seronok ni..

cheq da said...

Dah nmpk makin chat dah aiyan

norey said...

Semangat rajin aiyan datang...heheheh

Aiyan mmg peminat tegar upin dan ipin ni...

norhidana miswan said...

Acik Erna- itulah dia mmg rajin acik, lagi2 kalu kene puji

k Aizamia- betul3... lagi lah dia main tak ingat dunia

PMDR- dia mmg rajin bab2 gini pastu bab bt sepah pun rajin

CheqDa- alhamdulillah

norhidana miswan said...

k Norey- hahahah itulah dia kak, kt kampung ada je bnda nk di usik, upin ipin mmg minat ckp je tak mcm upin ipin sbb pelat

norhidana miswan said...

k Norey- hahahah itulah dia kak, kt kampung ada je bnda nk di usik, upin ipin mmg minat ckp je tak mcm upin ipin sbb pelat

lieyalatif said...

amboiiii rajin hah anak bujang ko dana...gagah perkasa angkat sorang2 tu heheheeh...bagus2...maknenye aiyan rajin orgnye.... leh dah tu mama nak bagi adikkan...aiyan mesti rajin jaga adik nanti heheeheheh

hainom OKje said...

Kepenaklah riki enek anak bujang rajin hehe