teman2....

Monday, August 18, 2014

ikut mama ke papa????

as salam sume kwn2...

arini lemau lah sikit... dr smlm batuk2 sampai perit tekak nih, ni yg aku tak suke bile dh mule batuk... tkt tak lama tuh dmm... huhuhui

agak2 korang aiyan ikut muke sapa mcm kecik2 ek.... 

16 comments:

Acik Erna said...

dua2 pun ada dana

UmmuAidan-Arissa said...

mcm muka papa dier jer tuh dana..:)

norey said...

lama merenung pic ni dana......dua² ada iras...hehehhehe

Tihara said...

mata aiyan macam dana kut
cumel nya riko masa cilik :)

lizz said...

salam dana...baru nak menyinggah sambil anding kat sini..hehe..
selamat hari raya untuk dana sekeluarga...
sama la kita tak sihat hari ni mc demam selsema ngan batuk menyerang...
muka ayyan tu cam dana tapi ada jugak rupa papanyer jugak...mix la kiranyer nih...

Hazmin Hamudin said...

Ni ikut keduanya rasanya ni. Hehe

Mummydearie said...

Salam singgah.

Rasa macam lebih ikut muka mamanya.

norhidana miswan said...

Acik ERna- kan.... ada jgk muke edy

k UmmuAA- itulah ada jgk ikut papa terutama telinga

k NOrey- heheheh idung mcm idung dana kot

k Tihara- hahahah isin lah kak, kuwe tulis koyo ngono

Lizz- aduhhh lamanyer tak jumpa di alam maya ngn lizz... itulah lizz dh rasa dada ketat nih jgn demam udahla

Hazmin- betul3

Mummydearie- itulah ramai ckp muke mak, tp bile dh tgk dua2 ada gk sama ngn papa

nurbijen said...

muka dana dan hubby pun sama... mcm adik beradik jer... orang kata jodoh kuat tu..
Ayyan mcm gabungan dua2 lah rasanya...

nur anis said...

macam lebih kurang je semua kak..hehe..

cheq da said...

Muka anak beranak pun sama semuanya...musim hujan di ch skg..cheq da pun dah sakit2 tekak rasa

lieyalatif said...

lain gile rupe ko dana dulu heheheh muke suci lagi comel gitu heheheeh...

ermm aiyan mmg ikut ko sikit, edy sikit...ok le tu adil amik sorang sikit heheehehe

hainom OKje said...

Muka hubby tu tak berapa nk clear....
Mungkin betul kata Lieya .....Ayyan ambik sorang sikit kot

NEKCIK said...

camner nak jwap..muka pok dia di sorok..he..he

LYAfrina said...

Ada iras belaka..
Tp pling ketara..ikut muka dana.. hehe

Nafira usof said...

nampak iras papanye.
heheehehehe