teman2....

Friday, June 27, 2014

selamat berpuasa kawan2

as salam sume kwn2,

arini last hari keje sebelum kite pose, isnin nih aku cuti... saja je cuti sbb isnin msh lg bulan jun, bulan julai baru tukar WP1 balik kul4.30 petang.  

selamat perpuasa kawan2 semoga kite semua dpt menjalankan ibadah ini dengan sempuran, mohon maaf diatas ke khilafan diri ini.


20 comments:

Nafira usof said...

Selamat menyambut Ramadhan jugak buat akak~
semoga Ramadhan kali nih lebih baik untuk kita semua.. Amin~

nurbijen said...

selamat berpuasa buat dana sekeluarga :)

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) said...

Selamat berpuasa Dana :)

Sis Vee said...

selamat berpuasa dana ... maaf jika komen sis ada menyinggung dana ...

Ibu Lala said...

Selamat berpuasa dana.

mama_saly said...

slmt mnyambut Ramadhan juga... smoga ramadhan thun ni lebih baik dan bermkna dari thun sebelumnya..:)

cheq da said...

Selamat berpuasa kpd dana sekeluarga

mama_saly said...

salam ramadhan buat dana sekeluarga.. dan slmt bpuasa esok..:)

mama_saly said...

salam ramadhan buat dana sekeluarga.. dan slmt bpuasa esok..:)

Pokok Manggis Depan Rumah said...

Salam ramadhan buat akak. Selamat berpuasa juga.

Tihara said...

selamat berpuasa dana
moga sihat selalu dalam menjalani ibadah berpuasa :)

inazamri said...

salam ramadhan dana,suami n ayyan.Oh cuti ye hari ni.syoknye.

ros_reeza said...

selamat berpuasa kak :)

LYAfrina said...

Salam Ramadhan dari Lya

aine ainun said...

Selamat Berpuasa Dana sekeluarga,
ALhmdulilah Aiyan bertambah baik kan,,,

Tihara said...

Salam Ramadhan Dana, aiyan apa khabar :)

**nak link banner tu..dana copy banner tu dan paste ke entry dana :)

Nafira usof said...

Salam Kak Danaaaa!
bz ler tuh! bz ler tuh!
larikkkkkkkk..

kak~ yang citer kedai 2 hengget tu memang saji yang besar tuh pon harga 2 hengget jugakkkk! murah kah! tapi kualitinye kureng lah sikit. saji tu pon lemah gemalai jer. hahahaha.
tapi kalo saji yang kecik n sedan2 tu tiptop! cantek sgt! jom lahhh.. kita gi borong barang kat kedai 2 hengget! hehehehehe

norhidana miswan said...

Nafira- selamat menyambut ramadhan dik

k Nurbijen- mekasih kak

k NurHayati- mekasih kak

Sis Vee- mekasih kak, sama2 dana pun bgtu

Ibu Lala- mekasih

Mama_Saly- amin2

Cheqda- mekasih

PMDR- mekasih dik

k Tihara- amin2

k Inazamri- mekasih kak, cuti isnin aritu

Ros- mekasih dik

Lyafrina-terima kasih

Aine- terima kasih aine

k Tihara- mekasih kak

Nafira- hahahahhah ko mmg tau, oooo saji tu pun rm2 giles murah

Mimi Azirah said...

Selamat berpuasa kak Dana

Wak Gelas said...

salam ramadhan cik kak norhidana tuu., eHHeee