teman2....

Wednesday, June 25, 2014

WW pisau idaman

as salam sume kwn2,


Dapat jugak yg di idamkan, tp belum guna lg... msh tersimpan rapi dlm bekas nyer

pilih yg 50stiker n tambah rm6.90 

panjang n besar jgk, bile lah nk rasmikan nnti tunggu utk raya nnti kot


tak sangka dpt penuh jugak hehehhe... 

15 comments:

norey said...

akak banyak sticker ni..sampai lupa nak tampal kat mana? jika belum expired..dana nak..boleh la akak bagi.

ros_reeza said...

Ros pun ada dapat sticker tu. tapi, tak pernah lekatkan kat rumah dia. hihi..

Nafira usof said...

Salam Kak Danaaaaa
Wowwwwwwwww!!! hahahahahahahahha
tahniah kak~ boleh lah kita saing pakai pisau tu nanti.. mcm nak gi rewang sama2 pulak! hahahahaha.

Kak! awat hakak hantar 59 keping tu??? bukan ke nak 50 keping jer?? baik hakak bg kat hadik hakak yang x cukup stiker neh! hahahahahaha

ape2 pon.. impian pisau pertama kita sudah terlaksana! tahniah buat diri kita! hahahaahhahaha

norhidana miswan said...

k Norey- alah ruginyer kak, boleh mintak kertas utk tampal stiker tuh kt kaunter giant kak... nk bg dana pun boleh lg

Ros-reeza- pi mintak kt giant kertas tampal2nyer...

Nafira- salam adikku.... muahahah... boleh2 kite sama2 jd mastercep, akak amik balik yg lg 9stiker lebih tu dik non oi... kumpul lg kot2 blh dpt sebijik lg pisau kan

Daddy Ziyyad said...

ni yg blogger nafira kumpul setemnya jugak kan? hihihih

norhidana miswan said...

DaddyZZZ- ya betul..... dh umah pun dkt ngn giant doc, itu yg kumpul2 dpt pisau sekor

Kakzakie said...

Kakak pilih pisau yg besar tu Dana. Abg yg nak sangat. Kalau pisau besar kena 60 setem + RM 9.90/-

Ibu Lala said...

Kalau akk simpan mesti dapat byk camnikan. Bestnya.

BUNDA a.k.a KN said...

Bestnya...tapi nak kena rajin lah simpan dan paste kan?..

UmmuAidan-Arissa said...

berbaloi tuh kumpul sticker dana..lps nie siaplah kepala ikan kembung ker tenggiri ker kena belasah...heheh

norhidana miswan said...

k Zakie- dana tak minat lak pisau beso2 kak, itu pilih yg sederhana besar

Ibu Lala- sempat lg kalu nk simpan kak

Bunda- alah balik umah terus tampal je kt kertas dia

nurbijen said...

gigih kumpul sticker... Tapi akhirnya dapat jugak pisau idaman... best best... berbaloi baloi, kan?

NEKCIK said...

wah dah bersiap siaga untuk potong dbawang ke Dana

Tihara said...

ni boleh geng dengan nafira ni,
best jugak ey kumpul2 setem dapat pisau :)

Mimi Azirah said...

berbaloi kumpul sticker dpt pisau idaman kan