teman2....

Wednesday, February 19, 2014

WW tulisan tgn anda

as salam sume kwn2,


camne ngn tulisan tgn korang? cantik ke hodoh ke?buruk ke lawo

setelah 5thn lebih jd pa bos aku, sampai skrg aku msh lg fenin baca tulisan tgn nyer

p/s: mil aku tak jd bt kemo sbb doc pkr ckp jantung dia bengkak... so, skrg nih dia duk umah aku sementara tunggu doc bg tarikh lain utk kemo... sbk main ngn cucu

14 comments:

Pokok Manggis Depan Rumah said...

Macam tulisan doktor aje nampak.

norey said...

biasa tulisan yg xfaham...kena cari 2 - 3 orang nak tlg fahamkan....heheehe

Btw semoga mil cepat sembuh dan semua urusan dipermudahkan InsyaAllah

norhidana miswan said...

PMDR- hahahah dia pakai tarik je ikut kepahaman dia... kite yg baca nih dok lah susun2 ayat sndiri

Norey- kadang2 mmg gitu tp last2 kene tanya sndiri sbb sume org tak paham

lizz said...

mau berpino baca nih dana...n
ak cepat kot tu yang jadi gituh tu kot...

UmmuAidan-Arissa said...

sori dana lama tak singgah..akak kurang sehat...
mcm doktor tulisan tuh kan...mencabar gak nak bc tuh

Kakzakie said...

Pada dia Dana boleh faham apa yg dia tulis.. tapi tulisan kakak pun tak cantik Dana..

:: Cik Viva :: said...

tulisan doktor dh tu..heheh

hainom OKje said...

layan ajelah Dana dah boss sendiri hehe.... nak buat camne...
Moga MIL cepat sembuh yek!

Cho Zila said...

nak buat camner yerk dah bos .. kot bukan mau dikoyakkanjer kertastu.. tulisan akak pun tak lawo ler tapi boleh baca lagi kot...

Liza Razak said...

wahhh..jenuh jugak nk baca handwriting mcm tu

aine ainun said...

tulisan doctor tu dana..

mudahan mertua dipermudahkan urusan, beransur sihat hendaknya dana. Amin,

lama xtgk Aiyan..

lieyalatif said...

kehkehkeh lebih kurang jek mcm tulisan bos aku beb...sakit otak aku bace hahaahahah....

hope mil ko kuat sikit bile dah main ngan aiyan kan...mane tau aura cucu tu leh bantu die sihat sikit...

Papa Mifz said...

fuh memang mencabar nak baca tulisanya tuh...hehe

mama aryan said...

tulisan saya berubah2 ikut mood..hehehe