teman2....

Wednesday, February 26, 2014

WW bulan dan bintang

as salam sume kwn2,

teringat dulu masa duk kt kg... adik beradik lepak kt lmn umah sambil kira bintang n bulan...

nostalgia sgt...

anak bulan awal februari

akhir februari... 

p/s: tak suke ngn kaki ampu, tak suke bile rasa tak seronok utk dtg keje...

10 comments:

lizz said...

Masa kecik teringat dedulu selalu duk ngira bjntang biler balik ngaji..leoastu berangan nak kesana dek kerana kenkawan duk berimaginasi kat sana best ader istana bagai..sabo jerla..

norhidana miswan said...

LIzz- hahahah sama lah... tp itu lah kenangan yg manis kan

Acik Erna said...

memang betul Dana..tu sebab acik selalu abaikan apa yang tak menyeronokkan tu..kalau penyebabnya manusia..acik halimunan kan je dia..yang penting kita nak keje kan

cheqna said...

kena cari yang seronok tuk membangkitkan semangat tuk datang keje =)

Daddy Ziyyad said...

bila tiba 29 Ramadan, anak bulan yang paling dinanti nantikan...hihihihih

aizamia3 said...

balik kampung rasa paling puas hati sebab dapat menikmati bintang kat langit tanpa diganggu oleh cahaya neon.. kalau kat umah tak dapat tengok tatap pepuas :(

izan mama mia said...

wah mengira bintang keliling bulan yer..indahnya

lieyalatif said...

cantik plak rupe bulan tu dana...

ni kalo dayyan tgk die akan jerit "mamaaaa....moooonnnn" hahaahahah

UmmuAidan-Arissa said...

rindu nak kira bulan bintang kat mesia jgklah dana..
dtg kerja mesti hepi sbb lama ms nak abeskan sehari kan..

hainom OKje said...

Lebih kurang je bentuk bulannya Dana